Ağız Kokusu
     
 
Ağız kokusu herkeste hep vardır, fakat hissedilirse ve hissedildiğinde hastalıktır. Farkında değilseniz ağız kokunuz yoktur.

Foruma yeni gelenler bu kitabı indirip okuyunuz.

 
  Aktif Konular  Forum Üyelerini Göster  Takvim  Forumu Ara  Yardım  Kayıt Ol  Giriş
Bir soru sormak istiyorum
 Ağız Kokusu | AĞIZ KOKUSU Soru ve cevapları | Bir soru sormak istiyorum
Mesaj icon Konu: Kokunun kaynağını teşhis edemiyorum Yanıt Yaz Yeni Konu Gönder
Yazar Mesaj
gepupagep
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 03-Ağustos-2014
Konum: Burdur
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 20
Alıntı gepupagep Cevaplabullet Konu: Kokunun kaynağını teşhis edemiyorum
    Gönderim Zamanı: 03-Ağustos-2014 Saat 11:13
Merhaba,
Öncelikle ayağına gitmiş olmamıza rağmen derdimizle ilgilenmeyip başından savan doktorların yanı sıra bu kadar uzaktan bile ilgilenebilip faydalı bilgilerini bizimle paylaştığınız için size çok teşekkür ederim. ağız kokusu sorunu utangaçlıktan dolayı cogu insanın gercek ortamında bahsedemedigi bir durum. Bu yuzden kimin boyle bir sorunu var ya da kim iyileşmiş nasıl iyileşmiş gercek hayatta bu orneklere sıkca rastlayamıyoruz.Yani sanki kimsede böyle bir sıkıntı yokmuşta sadece bende varmış gibi hissediyorum. Eminim bu durumdan sikayetci olan cogu insanda benim gibi hissediyordur. Kısaca böyle bir yalnızlık içinde bize umut olmanız gercekten en ihtiyacımız olan şey bu yuzden tekrar teşekkür ederim. Ben bu sorunu 5 yıldır çekiyorum ve nereden kaynaklandığını gerçekten bulamıyorum ama şikayetci oldugum ve bu sorunlardan dolayı kaynaklanabilecek durumları şöyle toparladım
1. 3 yıl önce yaptırdığım endoskopiyle 1 mm boyutunda 
ülser çıkmıştı. Mide yanması şikayetiyle gitmiştim. O zamanlar çok fazlaydı. Şimdi çok olmasada yine mide yanmalarım devam ediyor. Yediğim çoğu şey yapabiliyor bu yanmayı. Bu yanma sanki midemden yukarı doğru çıkıyor. Sürekli acıkma hissi oluyor ve aç olmasam bile midemden gün içinde sesler geliyor surekli gegirme istegi oluyor hafifte siskinligim oluyor tam olarak midemin sorunun ne oldugunu anlayamıyorum hocam ama bunun ağız kokusu yapabilecegini dusunuyorum. 
2.Bogazımda sanki balgam var ama ne kadar yutkunsamda orda gitmiyor. Tukurmeye çalışsamda gitmiyor hatta yapışkan bir tükürük geliyor. Ve ağzımda gerçekten çok kötü bir tat var dişlerimi fırçalamadıgımda bu tat ciddi manada midemi bulandırıyor. Dıslerimi fircaladiktan yarim saat sonra bu kotu tat tekrar geliyor. Bu tada ne sebep olabilir hocam sanki bu tat gitse agız kokumun buyuk bir kısmıda gidecekmiş gibi geliyor.
3. Yaklasık 2 yıl once egilmis bi konumda ayakkabilarimi baglarken agzima pirinc tanesi gibi beyaz bir sey gelmisti ama ondan sonra hic gelmedi burda okudugum kadariyla bademcik tasida agiz kokusunda buyuk bir etken. Acaba bende de olabilir mi? Olsaydi taşın surekli olarak gelmesi mi gerekirdi cunku o gunden sonra daha hic gelmedi. Ayrıca dişlerimde bir problem yok dilimi fırçalıyorum ve diş ipi kullanıyorum. Tedavimde nasıl bir yol izlemeliyim hocam sıkıntının kaynagı sizce nedir cevabınız için simdiden tesekkurler

IP
zeynep
Üye
Üye


Kayıt Tarihi: 03-Mart-2015
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 64
Alıntı zeynep Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 26-Eylül-2016 Saat 14:04
merak ettiğim en önemli soru bu ağzım mı kokuyor nefesim mi? ağzımın kokmadığını düşünüyorum. konuşmadığımda da koktuğundan dolayı burnumdan verdiğim nefesin koktuğunu düşünüyorum çünkü kısa süreli nefesimi tuttuğumda kimse yüzünü buruşturmuyor gibime geliyor. burundan koku gelip gelmediğini ya da ağzımızdan gelen kokununu ağız kaynaklımı nefes kaynaklımı olduğunu anlayabileceğimiz kendi yapabileceğimiz ufak tefek testler var mı? nasıl anlarız bunu?
IP
denizedogru
Üye
Üye


Kayıt Tarihi: 21-Eylül-2016
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 74
Alıntı denizedogru Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 28-Eylül-2016 Saat 18:55
Ağız kaynaklı ise pharmol zn etkili olur dene eğer işe yaramazsa ağız kaynaklı değil diyebiliriz sanırım
IP
Misafir
Misafir
Misafir
Simge
Alıntı Misafir Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 29-Eylül-2016 Saat 02:40
Yani benim sorunlarimin aynısı. Ben de mide ve geniz akıntısı arasında gidip geliyorum. Karnotla iyilestim ve elma sirkesi başlıklarını incelemenizi tavsiye ederim.ben açtım o başlıkları. Kesin değil ama anı kurtaracak çözümler. Acı ama gerçek bu ..çözümü suan için yok.. ama umutları tuketmiyoruz yinede. Ben de sorunumun kaynağını kesin olarak bilemiyorum. Aslında semptomlar hepimizde aynı. .hepimizde bitmek bilmeyen boğazda yapışkan bi akıntı var dil üstünde pas var.bunlar hepimizde ortak..ama nedendir fermanı nedir maalesef bunun çözümü yok. Biz burda kendi cabalarimizla geçici
çözümler bulup bişeyler yapmaya çalışıyoruz. Inşallah kurtuluruz bu dertten
IP
Misafir
Misafir
Misafir
Simge
Alıntı Misafir Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 29-Eylül-2016 Saat 02:48
Bunu anlamanizin tek yolu var o da şu. Ailenizin yardımıyla ya da cevrenizdeki insanların tepkisine bakmanız. Arkadasinizlayken agzinizi kapatın burnunuzdan nefes alıp verin.ve hiç konusmayin. Ne bileyim bişeyler izleyin bi kitaba bakın vs. Yakın olmanız gerek. O esnada koku burundan gelirse zaten arkadaşınız dayanamaz ve uzaklaşır geri çekilir. Yok koku burundan gelmiyorsa o zaman sizin sadece agziniz kokuyordur.ben böyle yaparak sadece agzimin koktugunu keşfettim. Emin olmak için birçok arkadaşım üzerinde denedim ailemde de tabi burnundan da koku gelen arkadaşlarımın işi daha zor ağız kokusu ayrı bi dert bi de kokunun kaynağı nefes olunca insan nefes bile almak istemeyebiliyor böyle bi arkadaşım vardı nefes kaynaklı koku yaşayan.cok zor hepimiz için de. Allah yardımcımız olsun
IP
bazenhissediyor
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 04-Ekim-2016
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 414
Alıntı bazenhissediyor Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 05-Ekim-2016 Saat 21:18
merhaba arkadaşlar dilimin üzeri genellikle beyaz ama doktora gittiğimde pas olmadığını söyleyip geçiştiriyor ama normal pembemsi bi halde çok nadir alıyor yada genellikle beyaz görünüme sahip bende şöyle bi durum var dilimi fırçaladım mesela az öncede fırçalarken fırçanın arkasıyla fırçalıyorum oraya akan tükrük özellikle dilin kenarlarından bulaşan tükrük hani ağzınızı açtığınızda üst dişinizle dil kenarınızla örümcek ağı gibi bi tükrük uzanır sanırsam o kısımdan akan veya gelen tükrüklerim kötü koktuğunu farkettim bu ne anlama gelir bilgisi olan varsa bilgilendirebilirse sevinirim :/
IP
bazenhissediyor
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 04-Ekim-2016
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 414
Alıntı bazenhissediyor Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 05-Ekim-2016 Saat 21:20
tükrük kurumasını falan beklemedim hemen aniden kokladığımda bu geldi başıma bunun haricinde boğazımdan sürekli beyaz balgam iniyor arada zorlayıp tükürmek zorunda kalıyorum yutkunurken hissediyorum burnumda kemik eğriliği var tekinden nefes alamıyorum daha öncede sinüzit migren astım gibi problemler yaşadım ilaç kullandım tedavi oldum zaman zaman ataklarda gene ilaç kullandım şu son 1 2 yıldır bi problemim yok doktora gitmelik Allaha şükür fakat ağız kokusu problemim var geçmiyen bunlarla alakası olabilirmi? ne tür tedavi uygulayabilirim ilaç hariç çünkü geçici oluyorr :(
IP
denizedogru
Üye
Üye


Kayıt Tarihi: 21-Eylül-2016
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 74
Alıntı denizedogru Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 06-Ekim-2016 Saat 19:01
Kbb uzmanina gorun burnunda egrilik oldugunu soyle ona gore tedavi uygular sanirim. Nefes alis verisi cok onemli burunla ilgili sorunlarini coz geniz akintisi buyuk ihtimalle gececektir.
IP
Mnsm
Üye
Üye


Kayıt Tarihi: 02-Ocak-2016
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 67
Alıntı Mnsm Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 10-Ekim-2016 Saat 23:12
Arkadaşlar merhaba
Biraz bizden kaynaklı birazda doktorlardan kaynaklı olan yanlış yönlendirmeler Sonucu aslında ve bana kalırsa sorun Aradığımızdan yakında.
İki tane doktora özel rica ile baktırdım bademciklerimde göremedikleri taşları sirke tuz karbonat gargarası ile Çıkarmayı başardım
Yanlış yönlendirmeden kastım bademcik taşının aslında bazen bekten kaynaklı bir sorun olmadığını anladım neden olduğunu da gayet açık
Taş mideden gelen gazlar Sonucunda orada.birikiyor Teşhis doğru tedavi yanlış yapılıyor yapılması gereken gasitin tedavisi iken daha acılı ve kanlı olan ameliyat yolu seçiyor ikincisi ise;
Geniz akıntısı sonucunda oluşan kokuda aslında ona yapışan gaz ve koku partikülleridir. Akıntı kokuyu vücütta dolaştırıp duruyor. Burun ameliyatı sonucunda bir rahatlama oluyor ama oda tam anlamıyla bir sonuca varmıyor Sebebi ise mideden gelen gazların devam etmesidir.   
Tanıdığım bir çok insanda reflü var ama koku yok
Koku var ama reflü yok akıntı var koku yok
Dişlerini aydan aya fırçalıyor ama yine yine yok

Bizdeki olay biraz farklı ama benim kanım bu şekilde tedavi yöntemi biraz yanlış sanırım. Biraz daha olaya teknik bakmak istedim sadece inşallah hepimiz kurtulacağaz bu sıkıntıdan.
IP
Mnsm
Üye
Üye


Kayıt Tarihi: 02-Ocak-2016
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 67
Alıntı Mnsm Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 12-Ekim-2016 Saat 23:42
Arkadaşlar bide ingilizcesi olan yabancı siteleride takip etsin. Belki işimize yarayacak bir yazı bulabiliriz
IP
cihat1762
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 21-Temmuz-2016
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 32
Alıntı cihat1762 Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 13-Ekim-2016 Saat 10:24
soru açık. kokunun nereden geldigini nasıl anlayabilirim. Ben kesin olarak sindirim sisteminden geldigini düşünüyordum. dün dahiliyeciye gittim. çeşitli tatliller yapıldı (idrar ve 2 kan testi). tahliller temiz çıktı. dişçiye gittim röntgen çekildi 1 dişimde hafif bir çürük çıktı o kadar. doktorun yanına çıktım kesin bir dille koku ağız kaynaklı dedi. Sindirim sistemini hiç irdelemedi bile. cumartesi dişçiye gidecegim ama birde size sorayım dedim
IP
Funda
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 02-Şubat-2016
Konum: Ankara
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 28
Alıntı Funda Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 13-Ekim-2016 Saat 20:04
Msnm benim safra reflüsü çıkmıştı son enfoskopide.Karacigerin safrası alt mide kapakçığından mideye sızıyor.Benim fikrim ise safra mideyi tahrip ediyor dediğin gibi bademcikletde taş burun tıkanıklığına neden olarak dilde tabaka ve ağız kokusu nedeni oluyor.Safra reflusunun en büyük nedeni de stresmiş.Strese girince ben dildeki tabaka artıyor.. 🔔
Tükenmişlik
IP
Mnsm
Üye
Üye


Kayıt Tarihi: 02-Ocak-2016
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 67
Alıntı Mnsm Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 15-Ekim-2016 Saat 00:12
Funda endoskopi oldum ama safra denmedi antral gastirit ve h.bakteri çıktı tedavi kitinden sonra koku geri geldi
Aslında dahada derinde şu boğazda hiç gitmeyen lanet yumru denilen balgamsı yapışmış maddeyi koyu ve kokulu halde orada kalmasını sağlayan etken her neyse sanki ağzımızdada çok ince olmak kaydıyla var ve diş plağı dil pası gibi zincirleme sorunlara yol açıp tükürüğün doğal temizleme mekanizmasını bozarak ağzın hep bozuk tadlı kokulu ve koyu kıvamda kalmasını sağlıyor.

Eğer bu safra dediğinde öyle sızıntı falan yapmışsa bulunduğu keseden ondan herşey beklenir. Bildiğim kadarıyla safra zaten zehirli istenmeyen maddeler içerir ve vücüdün tüm mekanizmasına zarar verir. Mide bağırsak florasını bozarak candida sandığımız şey veya mide sorunlarının temel ve gizli nedeni olabilir. Araştırılması gerekerir.

Tüm bu sorunalar silsilesi bize ağız kokusu olarak dönmüş de olabilir ve ağız kokusu bazı önemli hastalıkların habercisi olabilir efsanesinide çağrıştırmıyor değil.

İlk yapmamız gereken tam anlamıyla kokunun kaynağını tespit etmek ordan haretle ilerlemek ben defalarca farklı doktorlara giderek hala tam manasıyla kaynağı bulmuş değilim.

Şunada inanıyorum sorunun tek bir yerde değil tamamen bağlı olduğu ve birbirini tetiklediğidir.

Geçmiş olsun
IP
denizedogru
Üye
Üye


Kayıt Tarihi: 21-Eylül-2016
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 74
Alıntı denizedogru Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 15-Ekim-2016 Saat 14:42
Arkadaslar, sizden parmaginizla bademciklerinizi kontrol etmenizi istiyorum. Koku var mi yok mu kesin anlayacaksiniz. Dokundugunuzda kokuyu hissedersiniz eger hissetmezseniz parmaginizi koklayin. Cevaplarinizi bekliyorum.
IP
aydinmur
Yönetici
Yönetici
Simge

Kayıt Tarihi: 25-Haziran-2007
Konum: Adana
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 1648
Alıntı aydinmur Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 15-Ekim-2016 Saat 18:20
Orjinalini yazan: denizedogru

Arkadaslar, sizden parmaginizla bademciklerinizi kontrol etmenizi istiyorum. Koku var mi yok mu kesin anlayacaksiniz. Dokundugunuzda kokuyu hissedersiniz eger hissetmezseniz parmaginizi koklayin. Cevaplarinizi bekliyorum.


Bunu yapmayın . Vücut çukurlarınızı koklamayın. Ruh sağlığınızı bozabilir.

Her vücut çukuru kokuludur Bu normaldir
-M
IP
denizedogru
Üye
Üye


Kayıt Tarihi: 21-Eylül-2016
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 74
Alıntı denizedogru Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 15-Ekim-2016 Saat 18:31
Hocam surekli hissettigim kokunun yogun halini aldim bademcigimden. Elbette kokacak ama bu kadar degil.
IP
bazenhissediyor
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 04-Ekim-2016
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 414
Alıntı bazenhissediyor Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 27-Kasım-2016 Saat 11:14
hocam nefes kokusu herzaman akciğerle bağlantılımıdır? yani akciğerimizde bi problem olduğunumu anlatır
kibir sevginin mezarıdır       
IP
Hope85
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 09-Ocak-2019
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 5
Alıntı Hope85 Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 12-Ocak-2019 Saat 23:58
Merhaba Murat Hocam,

sizi rahatsız etmek istemiyorum ama 2-3 gündür ciddi ciddi bende retronasal olfaksiyon durumu olduğunu düşünmeye başladım. 4-5 kişiye cesaret edip kokuyu sordum ve almadıklarını söylediler. Hatta bir arkadaşım 10 senedir 1 kez bile senden kötü koku almadım dedi. Ama geçmişte 1-2 kötü tecrübem olmuştu ağız kokusu doğrudan yüzüme vurulmuştu, birde ben kokuyu alıyorum, dil sırtımdan geliyor, nefes verirsem gelmiyor ama bir şekilde alıyorum o kokuyu.

Belkide eskiden ağzım diş taşları yüzünden kokuyordu ama şimdi kokmuyor bilemiyorum. bir kaç gündür Tip 5 miyim diye kafayı yemek üzereyim. Retronasal olfaksiyon durumunu araştırdım ama bulamadım.(sizin yazdıklarınız dışında) Eğer durumum böyleyse ne yapmalıyım? Lütfen yol gösterin.Hala çevreme inanmıyorum, koktuğunu düşünüyorum çünkü kokuyu alıyorum.

Koku gerçek değil mi? yada dışarıya çıkmayan bir koku mu alıyorum? Tedavi olabilir miyim? veya çevreme inanıp kokuya rağmen, kokmadığına kendimi mi inandırmalıyım?
IP
Yanıt Yaz Yeni Konu Gönder
Konuyu Yazdır Konuyu Yazdır

Forum Atla
Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme
Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma
Kapalı Forumda Cevapları Silme
Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme
Kapalı Forumda Anket Açma
Açık Forumda Anketlerde Oy Kullanma

Buradaki yazılar, fikir, görüş ve tavsiyeler muayene ve tedavi yerine geçmez. Fikir vermek içindir.
Bu forumda yazılanlardan bir kısmı isim ve kimlik bilgileri silinerek tıbbi veya eğitim amacı ile kullanılabilir, üçüncü parti yazılarda veya internet ortamında (isimsiz olarak) yayınlanabilir.
İletişim için Tıklayınız.

Agiz kokusu sebepleri hakkında
Ağız kokusu tedavisi hakkında


Ağız kokusu gargarası Halitosil
Dil macunu