Ağız Kokusu
     
 
Ağız kokusu herkeste hep vardır, fakat hissedilirse ve hissedildiğinde hastalıktır. Farkında değilseniz ağız kokunuz yoktur.

Foruma yeni gelenler bu kitabı indirip okuyunuz.

 
  Aktif Konular  Forum Üyelerini Göster  Takvim  Forumu Ara  Yardım  Kayıt Ol  Giriş
Ben iyileştim
 Ağız Kokusu | AĞIZ KOKUSU Soru ve cevapları | Ben iyileştim
Mesaj icon Konu: İYİLEŞTİM ARKADAŞLAR-MUTLU SON Yanıt Yaz Yeni Konu Gönder
<< Önceki Sayfa   6 Sonraki >>
Yazar Mesaj
hamza171
Üye
Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 11-Haziran-2016
Konum: Isparta
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 45
Alıntı hamza171 Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 26-Ocak-2017 Saat 13:27
Orjinalini yazan: Magdurum

Koku hala yok arkadaşlar :) artık kokusuz yaşamayı alıştım şaka gibi gelmiyor :) her şey çok güzel.kokuyu sürekli guncelliyecegim.

-Güncel

Yaptığınız şeyi tam olarak anlatabilir misin? Sizinle özelden konuşmalarımda da bu kitabı attınız lakin içerde 150 sayfalık 30.sayfada yazdığını başka bi sayfada farklı halde ifade eden bilgi kirliliği var 200 sayfalık kitapı alıp şurdan bakın demek yanöış tedavi olan arkadaşlar tam ne yaptı
IP
ZamanaDair
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 23-Ocak-2017
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 19
Alıntı ZamanaDair Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 26-Ocak-2017 Saat 14:01
Arkadaşlar ben bi konuya açıklık getireyim. Herkes soruyor iyileşme nasıl gerçekleşiyor diye. Birkaç şey üzerinde anlatayım. Bu forumda başka bi konu altında candida mantarı ve mukoza bozulmasından bahsedilmişti.Ancak oradaki bahsedilen diyette meyveyi dahi diyet listesinden çıkarın falan deniyordu. Arkadaşlar böyle bir diyet olamaz,kendinize yazık etmeyin. Ve yılların birikmiş yaraları,mantarları vs bi diyetle ortadan kaldırılamaz. Gelelim işin aslına:

Bizim anlattığımız karaciğer temizlemesinin sonuca götürmesi bana göre birkaç sebepten kaynaklı
1-Bağırsakların temizlenmesi, temizleme akşamı içilen limon-zeytinyağı karışımı bağırsakları tamamen temizliyor.Yara,parazit,çürümüş besinler vs artık ne varsa.
2- Karaciğer ve safra temizliği. Buda kokunun gitmesindeki başka bir neden. Araştırırsanız safra kesesi ile ilgili ve safra fazlalığıyla ilgili ağız kokusu ve nefes kokusu yaptığını görürsünüz.Karaciğer yağlanmasının belirtilerini araştırın yine göreceksiniz.
3-Midenin temizlenmesi seçeneği ancak bana biraz uzak geliyor. Çünkü midenin temizlenmesi ile bu kadar uzun süreli iyileşme gerçekleşmez. Bende 15 günden fazla oldu koku yok çünkü. Mide seçeneği birazda bağırsaklarla ilgili. Çünkü dil pası miden ve bağırsaklardan kaynaklanıyor.

Arkadaşlar deneyimlerim sonucu şu kanıya vardım artık. BU forumdaki birçok kişi ağzı ile birlikte nefesindede koku olduğunu söylüyor. Bunlardan biride bendim. Yani naneli sakız dahi çiğnesen burundan çirkin koku yayıldığını hissediyordum. Yutkunmayla birlikte bu koku daha fazla hissediliyordu.

Ancak bu temizlemeyle bu kokuda gitti. Demekki birçok kişide aslında nefesinde veya akciğerlerinde problem yok. Bakın ben 2 aylıkkten ağır bi bronşit geçirdim. Bende çok düşündüm ciğerlerdenmi geliyor diye ama hayır.
Burun eğriliğim var,geniz akıntısı var,burunda ette var(konka hipertrofisi). Ancak bizdeki burundan gelen koku aslında ağızdaki kokunun buruna kadar ulaşması.

Birçok kişi dil pasından yakınıyor.Aslında koku sebebi dil pası değil. Sizin dil pasınız kokuyor. Ağzı kokmayan birçok insanda dil pası var. Ama kokmuyor. Sizdeki kokunun sebebi yukarda bahsettiklerim.
Örneğin bağırsaktaki bi problem mide yoluyla dil pasından kötü kokular çıkmasına neden oluyor.
Şuanda hala bende dil pası var ancak kokmuyor,pamukla temizleyip kokluyorum yine kokmuyor pamuk.

Yeterince açıklayıcı olmuştur umarım. Herkese geçmiş olsun.
IP
mehmet27
Üye
Üye


Kayıt Tarihi: 16-Mart-2015
Konum: Gaziantep
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 74
Alıntı mehmet27 Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 26-Ocak-2017 Saat 18:01
http://www.saglikvakti.com/kotu-nefes-kokusu/ Burada agiz kokusu na sebeb olabilecek rahatsizliklar ve belirtilerini listelemis faydali olabilir.Birde bende mide rahatsizligi var limon zeytin yagi karisimi etkilermi midemi?
IP
ZamanaDair
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 23-Ocak-2017
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 19
Alıntı ZamanaDair Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 26-Ocak-2017 Saat 21:11
Mide rahatsızlığı varsa etkileyebilir. Onun için önce mideyi tedavi etmek gerekiyor.
Karanlıklardan 'AYDINLIĞA' giden yolda tek başına
IP
ZamanaDair
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 23-Ocak-2017
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 19
Alıntı ZamanaDair Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 26-Ocak-2017 Saat 21:13
Hamza171 Özelden soranlara defalarca açıklıyoruz. Ve diyoruzki kitaptanda okuyun,araştırın. Kafanıza yatmıyorsa yapmayın. Yani sadece kitabı göstermedik kimseye. Elimizden gelen bu.
Karanlıklardan 'AYDINLIĞA' giden yolda tek başına
IP
ZamanaDair
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 23-Ocak-2017
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 19
Alıntı ZamanaDair Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 26-Ocak-2017 Saat 21:26
Eklemek istediğim birşey var. Özelden bize mesaj atacak olanlar önce konuyu araştırsın. Verdiğim linkleri incelesin kitabı okusunlar. Eğer yapmaya karar verirseniz o zaman bize detayları sorarsınız. Daha kafanızda bi şablon oluşmadan mesaj atıyorsunuz, klavye başında tek tek yazıyoruz herşeyi. Yok olmadı diyorsunuz,bizde emek veriyoruz.Karşılığı olmadığı halde.
Karar vermeden atmayın arkadaşlar. Teşekküler.
Karanlıklardan 'AYDINLIĞA' giden yolda tek başına
IP
Magdurum
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 23-Ocak-2017
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 24
Alıntı Magdurum Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 26-Ocak-2017 Saat 22:13
Hamza171 konuda çok fazla ayrıntı var. Size detaylica anlatmam çok uzun süreceği için önce kitaptaki açlık ve karaciğer temizlemesi kısmını okumanızı tavsiye ettim. Okuduktan sonra konuşuruz üstüne daha verimli olur dedim. Fakat siz bilgi kirliliği demissiniz hiç kafanızı bulandirmaniza gerek yok. Siz okudunuz mu ? Ilk sorum bu.ikincisi ise eğer okuduysaniz ve başlamak istiyorum diyorsanız özelden yazarsaniz daha detaylı konuşuruz.zaten hemen karaciğer temizlemesine başlamıyorsunuz. Önce açlıklarla hazirliyorsunuz 36 saatlik 5 tane açlık yaparak başlıyoruz. Bunların arasında belirli zaman olcak misal 2 günde bir haftada bir..Toplamda 5 tane olacak. Ardından temizliğe geçiyoruz o da bir gün sürüyor kafa karıştırıcı hiç bişey yok her şey kitapta yazıyor. Ben de kitabı okuyarak başladım kitaptaki bilgilerle başladım.

Koku için ise.bugun normal gıdalara geçtim. Et süt çay kahve peynir tatlı sarımsak soğan vs hepsinden azar azar tattim fakat ağzım kokmadi :) ve hatta sarımsak kokusu dahi gelmiyor.sabah ki açlık kokusu da yok.yani kokuya dair hiç bişey yok.

-Güncel.
IP
Magdurum
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 23-Ocak-2017
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 24
Alıntı Magdurum Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 26-Ocak-2017 Saat 22:16
Mehmet27 mide rahatsızlığı derken reflü gastrit ise önce on hazırlık programı var bu program ile mideniz de hazırlanıyor benimde reflü gastrit vardı onlardan da kurtuldum.ulser olunca açlıklar meyve suyuyla yapılıyor. O yüzden mide rahatsızlığınız tam olarak ne ?
IP
Cekince
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 31-Mart-2016
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 33
Alıntı Cekince Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 26-Ocak-2017 Saat 23:24
İyileşen arkadaş 36 saatlik açlık orucu ve hacamat dışında ne yaptığını yazabilir mi
Bıktım
IP
ZamanaDair
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 23-Ocak-2017
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 19
Alıntı ZamanaDair Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 27-Ocak-2017 Saat 00:40
Hacamatla alakası yok arkadaşlar. Sadece orda o konunun altında yazdım dedim.Neyse
Tedavi şu şekilde yapılacak. 5 kez 36 saatlik açlık yapılacak. 36 saatlik açlık şu şekilde yapılıyor:

-Pazar akşamı saat 19:00'dan itibaren hiçbir şey yenmez. Uykudan önce sinameki ya da magnezyum kalsine gibi bir bağırsak boşaltıcı içilir. Pazartesi sahurda bir şey yemeden büyük abdestin gelmesi için 1 bardak su içilir ve oruca başlanır. Kabızlık sorunu olanlar lavman da yapabilir. Kabızlık sorunu yoksa 1 günlük ve 3 günlük oruçta lavman yapmaya veya sinameki içmeye gerek yoktur. İftarda bir şey yemeden, 1 -3 yudum su ile oruç açılır. Fakat su içmek isteyenler istediği kadar içebilirler. Salı sabahı saat 07:00'de meyve suyu içilir veya meyve yenir ve bu şekilde 36 saatlik oruç tamamla­nır. O gün, gün boyu yalnızca meyve suyu içilir, meyve veya salata yenir, akşama yakın yemek yenebilir. Oruç tatlı veya yemekle açılmaz. Oruç tat­lı ile açılırsa, pankreasa tehlikeli bir biçimde yüklenilmiş olabilir. Yemek ile açılırsa bağırsağın burkulmasına yol açabilir.
1 günlük oruca devam etmek isteyenler, haftanın hep aynı gününü seçmeli, mesela her pazartesi ara vermeden devam etmelidirler. Çünkü vücut haftanın aynı günü tutulan oruca kolay alışır, oruç günü geldiğinde iştah kendiliğinden kesilir ve oruç rahat geçer. Farklı günlerde olursa, vücut şaşırır, iştah kesilmez ve oruç da kolay geçmez.

Şimdi bunu 5 kez yaptınız. 5. açlığın bitiminde meyve suyu içmeye başlicaksınız. Saat 17.00 a kadar sadece meyve suyu içilecek.O gün şöyle geçecek yani

Bütün gün meyve veya sebze suyu içmeye devam edilir. Akşam saat 17:00'de silme bir çorba kaşığı magnezyum sülfat bir bardak suda eritilir ve içilir. (Magnezyum sülfat bulunamazsa, yarım çay kaşığı öğütülmüş sinameki içilmelidir).
17:00'den 19:00'a kadar hiçbir şey içilmez. Saat tam 19:00'da sağ tarafına, karaciğer üzerine ılık su torbası koyularak yatılır. 50 gr. sızma zeytinyağı (rafine olmamış) 50 gr. limon suyu ile karıştırılıp 15 dakikalık aralıklarla içilir.
Toplam içmeniz gereken zeytinyağı miktarı 250 gr. limon suyu miktarı 250 gr.'dır. Bu 250 gr. zeytinyağı ve 250 gr. limon suyu 50'şer grama bölünerek, yukarıda da belirttiğimiz gibi 15 dakikalık aralarla içilir.
·Orta boylu ve orta kilolu insanlar için miktarın tamamı 250 gr. zeytinyağı + 250 gr. limon suyu = 500 gr. olmalıdır.
·Boylu ve kilolu insanlar için ise miktar, 300 gr. zeytinyağı + 300 gr. limon suyu = 600 gr. olmalıdır.
·Kısa boylu, genç ve zayıf olanlar ve 50 kilodan ağır olmayanlar için 200 gr. zeytinyağı + 200 gr. limon suyu = 400 gr. yeterlidir.
Limon suyu, her defasında içilirken, taze sıkılmalıdır. Eğer yağ içme esnasında mide bulanırsa, ağzı açarak derin nefes alıp vererek, yutmamak kaydıyla nane veya ayva çiğneyerek bulantı durdurulabilir.
Yağ içme araları daha uzun veya daha kısa tutulabilir ancak zaman öyle ayarlanmalıdır ki, zeytinyağı + limon suyu karışımı saat 21:00'e kadar muhakkak bitirilmiş olmalıdır.
Saat 19:00'dan 23:00'e kadar ılık torba karaciğerin üzerinde olacak şekilde yatmaya devam edilmeli ve büyük abdest ihtiyacı dışında yerinden kalkmamalıdır. Kalkılırsa, mide bulantısı sonucu kusulabilir. Elden geldiğince kusmamaya gayret etmek gerekir, çünkü zeytinyağı ile limon kusarak çıkartılırsa, temizleme işlemi gerçekleşmez. Saat 24:00'den sonra kusulması karaciğerin temizlenmeye hazır olmadığının veya karaciğerde çok miktarda ağır zehirlerin toplanmış olduğunun göstergesidir. Bu durum aşağıda anlatılmıştır. Gece saat 23:00-02:00 arasında 2-3 defa büyük abdeste çıkmak gerekir. Saat 02.00'ye kadar büyük abdest gelmezse, lavman yapılmalıdır. Lavman seti, yani bağırsakları boşaltma aleti eczanelerde bulunur. Büyük abdeste kendiliğinden de çıkılsa, lavmanla da çıkılsa, ertesi sabah 07:00'de tekrar lavman yapılır. Bağırsakların dışarı attıklarını daha detaylı gözlemleyebilmek için, mutlaka lazımlık (hatta süzgeç) kullanılmalıdır. Yine bu saatlerde 2-3 kaşık pirinç lapası yenir. Pirinç lapası karaciğerin kapanmasını sağlar.
Bu temizleme işleminden sonra ilk gelen büyük abdestle karaciğerdeki ve bağırsaktaki kurtlar, zehirler, safra kesesindeki taşlar, bağırsak ceplerinde toplanan dışkısal taşlar ve siyah, petrol renkli pislikler dışarı atılır.
Karaciğerde ve bağırsaklarda toplanan zehirlerin çokluğuna göre, dışarı atılan kurtlar ya ölü ya da canlı çıkar. Bu işlemlerle birlikte temizleme bitmiş olacak.

-Karaciğer Temizlemesinde Dikkat Edilmesi Gerekenler
· Akşam saat 19:00'da karaciğer temizlemesi için yatarken, sağ tarafa yatmak çok önemlidir.
· Saat 19:00'dan 21:00'e kadar zeytinyağı + limon suyu karışımı bağırsağa iner. 21:00'den 24:00'e kadar olan vakit dilimi biyolojik etkin saatlerdir. Bu saatlerde safra kesesine ve karaciğere yüksek enerji gelir ve sadece bu saatlerde temizleme tam olarak gerçekleşir.
· Karaciğer üzerine konulacak su torbası ılık olmalıdır. Su sıcak olursa, karaciğerdeki pislikleri hapsederek atılmasına mani olur.
· Önemli noktalardan biri de, eğer karışımı içtikten sonra, saat 24:00'e kadar büyük abdest kendiliğinden gelmezse, saat 02.00'ye kadar beklenmeli, eğer yine sonuç alınmazsa, mutlaka lavman yapılmalı. Eğer 02:00'de büyük abdest gelmemiş ve lavman yapılmamış ise, bunun sonucunda karaciğerden bağırsağa inmiş olan atıklar sebebiyle zehirlenme olabilir.
• Temizlemeden sonra sabah ilk olarak (sabah saat 07:00'de yapılan lavmandan sonra) 2-3 yemek kaşığı yağsız, tuzsuz pirinç lapası yenir. Bu lapa, temizlenen karaciğeri kapatır. Temizlemeden sonra 3 gün boyunca karaciğeri muhafaza amacıyla hafif yemekler ve meyve yenmeli, ağırlıklı olarak meyve suyu içilmelidir. Et, peynir, yumurta, siyah çay, kahve, şeker, tuz, konserveler, hazır veya bayat yemekler kullanılmamalıdır. Karaciğer temizlendikten sonra, ağrı, sancı, bulantı gibi rahatsızlıklar olursa, bu, taşların düşmeyi sürdürdüğüne delalettir. Bu durumda yukarıda anlatıldığı gibi sarımsakla zeytinyağı + limon suyu karışımı içilir. Meyve suyu, yoğurt suyu, havuç suyu veya kırmızı pancar suyu içmeye devam edilmelidir. İshal olunursa, endişeye kapılmamalı, 1 gün sonra da kesilmezse ishal tedavisine başlanmalıdır. ("İshal" bölümüne bakınız.)
* Karaciğer temizlemesinden sonra kanda kolesterol normal seviyeye kadar inebilir. Sonra yeniden yükselmeye başlar. Bu yükselişin sebebi şudur:
Temizlenmeden sonra karaciğer kuvvetlenir. Kuvvetlenen karaciğer, hazmolamayan ve deri altında, kaslar arasında depolanan ve yıllarca saklanan yağ kalıntılarını (margarin ve transgenik yağlar) kan vasıtasıyla, sivilce ve çıbanlarla dışarı atmaya çalışır. Bu sırada kolesterolün yükselmesi tehlikesizdir. Vücut kolesterolü kontrol altında tutar. Bu durumda yağ olarak sadece zeytinyağı kullanmak, sarımsak yutmak ve yemek, yeşil sebze yemek, limon suyu, greyfurt suyu, elma suyu ve biberiye çayına devam etmek gerekir.

Arkadaşlar artık burdan yaparsınız. Ve sonuçları lütfen buraya yazın. Herkes görmüş olur.
Karanlıklardan 'AYDINLIĞA' giden yolda tek başına
IP
Magdurum
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 23-Ocak-2017
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 24
Alıntı Magdurum Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 27-Ocak-2017 Saat 11:20
36 saatlik 5 adet oruç ve de karaciğer temizlemesi yaptım.hacamat yapmadım.lutfen konuyu baştan sona okuyun
IP
Magdurum
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 23-Ocak-2017
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 24
Alıntı Magdurum Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 27-Ocak-2017 Saat 11:37
Arkadaşlar ZamanaDair arkadaşımız herseyi açık açık yazmış.eklemek istediğim bişey var. Eğer bir an evvel açlık oruclarini bitirip karaciğer temizlemesine geçmek istiyorsaniz açlık oruclarini her hafta p.tesi değil de 2 günde bir de yapabilirsiniz. Ben öyle yaptım. 2 günde bir yaptım çabucak bitti tavsiye ederim :) yapanlar sonuçları bizimle paylassin lütfen heyecanla bekliyoruz :)
IP
hamza171
Üye
Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 11-Haziran-2016
Konum: Isparta
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 45
Alıntı hamza171 Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 27-Ocak-2017 Saat 13:27
Orjinalini yazan: ZamanaDair

Hacamatla alakası yok arkadaşlar. Sadece orda o konunun altında yazdım dedim.Neyse
Tedavi şu şekilde yapılacak. 5 kez 36 saatlik açlık yapılacak. 36 saatlik açlık şu şekilde yapılıyor:

-Pazar akşamı saat 19:00'dan itibaren hiçbir şey yenmez. Uykudan önce sinameki ya da magnezyum kalsine gibi bir bağırsak boşaltıcı içilir. Pazartesi sahurda bir şey yemeden büyük abdestin gelmesi için 1 bardak su içilir ve oruca başlanır. Kabızlık sorunu olanlar lavman da yapabilir. Kabızlık sorunu yoksa 1 günlük ve 3 günlük oruçta lavman yapmaya veya sinameki içmeye gerek yoktur. İftarda bir şey yemeden, 1 -3 yudum su ile oruç açılır. Fakat su içmek isteyenler istediği kadar içebilirler. Salı sabahı saat 07:00'de meyve suyu içilir veya meyve yenir ve bu şekilde 36 saatlik oruç tamamla­nır. O gün, gün boyu yalnızca meyve suyu içilir, meyve veya salata yenir, akşama yakın yemek yenebilir. Oruç tatlı veya yemekle açılmaz. Oruç tat­lı ile açılırsa, pankreasa tehlikeli bir biçimde yüklenilmiş olabilir. Yemek ile açılırsa bağırsağın burkulmasına yol açabilir.
1 günlük oruca devam etmek isteyenler, haftanın hep aynı gününü seçmeli, mesela her pazartesi ara vermeden devam etmelidirler. Çünkü vücut haftanın aynı günü tutulan oruca kolay alışır, oruç günü geldiğinde iştah kendiliğinden kesilir ve oruç rahat geçer. Farklı günlerde olursa, vücut şaşırır, iştah kesilmez ve oruç da kolay geçmez.

Şimdi bunu 5 kez yaptınız. 5. açlığın bitiminde meyve suyu içmeye başlicaksınız. Saat 17.00 a kadar sadece meyve suyu içilecek.O gün şöyle geçecek yani

Bütün gün meyve veya sebze suyu içmeye devam edilir. Akşam saat 17:00'de silme bir çorba kaşığı magnezyum sülfat bir bardak suda eritilir ve içilir. (Magnezyum sülfat bulunamazsa, yarım çay kaşığı öğütülmüş sinameki içilmelidir).
17:00'den 19:00'a kadar hiçbir şey içilmez. Saat tam 19:00'da sağ tarafına, karaciğer üzerine ılık su torbası koyularak yatılır. 50 gr. sızma zeytinyağı (rafine olmamış) 50 gr. limon suyu ile karıştırılıp 15 dakikalık aralıklarla içilir.
Toplam içmeniz gereken zeytinyağı miktarı 250 gr. limon suyu miktarı 250 gr.'dır. Bu 250 gr. zeytinyağı ve 250 gr. limon suyu 50'şer grama bölünerek, yukarıda da belirttiğimiz gibi 15 dakikalık aralarla içilir.
·Orta boylu ve orta kilolu insanlar için miktarın tamamı 250 gr. zeytinyağı + 250 gr. limon suyu = 500 gr. olmalıdır.
·Boylu ve kilolu insanlar için ise miktar, 300 gr. zeytinyağı + 300 gr. limon suyu = 600 gr. olmalıdır.
·Kısa boylu, genç ve zayıf olanlar ve 50 kilodan ağır olmayanlar için 200 gr. zeytinyağı + 200 gr. limon suyu = 400 gr. yeterlidir.
Limon suyu, her defasında içilirken, taze sıkılmalıdır. Eğer yağ içme esnasında mide bulanırsa, ağzı açarak derin nefes alıp vererek, yutmamak kaydıyla nane veya ayva çiğneyerek bulantı durdurulabilir.
Yağ içme araları daha uzun veya daha kısa tutulabilir ancak zaman öyle ayarlanmalıdır ki, zeytinyağı + limon suyu karışımı saat 21:00'e kadar muhakkak bitirilmiş olmalıdır.
Saat 19:00'dan 23:00'e kadar ılık torba karaciğerin üzerinde olacak şekilde yatmaya devam edilmeli ve büyük abdest ihtiyacı dışında yerinden kalkmamalıdır. Kalkılırsa, mide bulantısı sonucu kusulabilir. Elden geldiğince kusmamaya gayret etmek gerekir, çünkü zeytinyağı ile limon kusarak çıkartılırsa, temizleme işlemi gerçekleşmez. Saat 24:00'den sonra kusulması karaciğerin temizlenmeye hazır olmadığının veya karaciğerde çok miktarda ağır zehirlerin toplanmış olduğunun göstergesidir. Bu durum aşağıda anlatılmıştır. Gece saat 23:00-02:00 arasında 2-3 defa büyük abdeste çıkmak gerekir. Saat 02.00'ye kadar büyük abdest gelmezse, lavman yapılmalıdır. Lavman seti, yani bağırsakları boşaltma aleti eczanelerde bulunur. Büyük abdeste kendiliğinden de çıkılsa, lavmanla da çıkılsa, ertesi sabah 07:00'de tekrar lavman yapılır. Bağırsakların dışarı attıklarını daha detaylı gözlemleyebilmek için, mutlaka lazımlık (hatta süzgeç) kullanılmalıdır. Yine bu saatlerde 2-3 kaşık pirinç lapası yenir. Pirinç lapası karaciğerin kapanmasını sağlar.
Bu temizleme işleminden sonra ilk gelen büyük abdestle karaciğerdeki ve bağırsaktaki kurtlar, zehirler, safra kesesindeki taşlar, bağırsak ceplerinde toplanan dışkısal taşlar ve siyah, petrol renkli pislikler dışarı atılır.
Karaciğerde ve bağırsaklarda toplanan zehirlerin çokluğuna göre, dışarı atılan kurtlar ya ölü ya da canlı çıkar. Bu işlemlerle birlikte temizleme bitmiş olacak.

-Karaciğer Temizlemesinde Dikkat Edilmesi Gerekenler
· Akşam saat 19:00'da karaciğer temizlemesi için yatarken, sağ tarafa yatmak çok önemlidir.
· Saat 19:00'dan 21:00'e kadar zeytinyağı + limon suyu karışımı bağırsağa iner. 21:00'den 24:00'e kadar olan vakit dilimi biyolojik etkin saatlerdir. Bu saatlerde safra kesesine ve karaciğere yüksek enerji gelir ve sadece bu saatlerde temizleme tam olarak gerçekleşir.
· Karaciğer üzerine konulacak su torbası ılık olmalıdır. Su sıcak olursa, karaciğerdeki pislikleri hapsederek atılmasına mani olur.
· Önemli noktalardan biri de, eğer karışımı içtikten sonra, saat 24:00'e kadar büyük abdest kendiliğinden gelmezse, saat 02.00'ye kadar beklenmeli, eğer yine sonuç alınmazsa, mutlaka lavman yapılmalı. Eğer 02:00'de büyük abdest gelmemiş ve lavman yapılmamış ise, bunun sonucunda karaciğerden bağırsağa inmiş olan atıklar sebebiyle zehirlenme olabilir.
• Temizlemeden sonra sabah ilk olarak (sabah saat 07:00'de yapılan lavmandan sonra) 2-3 yemek kaşığı yağsız, tuzsuz pirinç lapası yenir. Bu lapa, temizlenen karaciğeri kapatır. Temizlemeden sonra 3 gün boyunca karaciğeri muhafaza amacıyla hafif yemekler ve meyve yenmeli, ağırlıklı olarak meyve suyu içilmelidir. Et, peynir, yumurta, siyah çay, kahve, şeker, tuz, konserveler, hazır veya bayat yemekler kullanılmamalıdır. Karaciğer temizlendikten sonra, ağrı, sancı, bulantı gibi rahatsızlıklar olursa, bu, taşların düşmeyi sürdürdüğüne delalettir. Bu durumda yukarıda anlatıldığı gibi sarımsakla zeytinyağı + limon suyu karışımı içilir. Meyve suyu, yoğurt suyu, havuç suyu veya kırmızı pancar suyu içmeye devam edilmelidir. İshal olunursa, endişeye kapılmamalı, 1 gün sonra da kesilmezse ishal tedavisine başlanmalıdır. ("İshal" bölümüne bakınız.)
* Karaciğer temizlemesinden sonra kanda kolesterol normal seviyeye kadar inebilir. Sonra yeniden yükselmeye başlar. Bu yükselişin sebebi şudur:
Temizlenmeden sonra karaciğer kuvvetlenir. Kuvvetlenen karaciğer, hazmolamayan ve deri altında, kaslar arasında depolanan ve yıllarca saklanan yağ kalıntılarını (margarin ve transgenik yağlar) kan vasıtasıyla, sivilce ve çıbanlarla dışarı atmaya çalışır. Bu sırada kolesterolün yükselmesi tehlikesizdir. Vücut kolesterolü kontrol altında tutar. Bu durumda yağ olarak sadece zeytinyağı kullanmak, sarımsak yutmak ve yemek, yeşil sebze yemek, limon suyu, greyfurt suyu, elma suyu ve biberiye çayına devam etmek gerekir.

Arkadaşlar artık burdan yaparsınız. Ve sonuçları lütfen buraya yazın. Herkes görmüş olur.

Şu an okulla ilgili işlerim var yazın bu iş için müsait olacağım ben deneyeceğim eğer sorunum hallolursa sizlerle birlikte burdaki arkadaşlara yardımcı olmaya çalışalım bana denemeye değer geldi.
Başka deneyen var mı sizden başka ?Magdurum ve ZamanaDair aynı kişiler misiniz ?
IP
ZamanaDair
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 23-Ocak-2017
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 19
Alıntı ZamanaDair Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 27-Ocak-2017 Saat 15:23
36 Saatlik açlıkları P.tesi ve perşembe Tutabilirsiniz. Yani haftada 2 kez.
Yani p.tesi için pazar akşamı 7 den sonra
Perşembe için çarşamba akşamı 7 den sonra niyet edilerek başlanıyor.
Karanlıklardan 'AYDINLIĞA' giden yolda tek başına
IP
bazenhissediyor
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 04-Ekim-2016
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 421
Alıntı bazenhissediyor Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 28-Ocak-2017 Saat 00:40
zaman dair kardeş Adnan oktar gibi profil resmi bide yan bakmışsın Maşallah hocam diyorum :)) :D
kibir sevginin mezarıdır       
IP
Magdurum
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 23-Ocak-2017
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 24
Alıntı Magdurum Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 28-Ocak-2017 Saat 11:42
Tabikide aynı kişiler değiliz. Ikimiz de bu tedaviyle kurtulduk birdaha foruma girmemek yerine kalan arkadaşlarımıza yardım etmek için bir süre daha burda kalmaya karar verdik. Tedavi çok basit hiç yaza bırakmayın derim haftasonu evde oldugunuz günler de tutabilirsiniz böylelikle 1 ay sonra kokudan kurtulursunuz karar sizin.

Koku da hala yok her şey gayet güzel gidiyor :)
IP
adladl
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 28-Ocak-2017
Konum: İstanbul
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 2
Alıntı adladl Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 28-Ocak-2017 Saat 15:48
Merhabalar..yeni uye oldum..boyle bir site oldugu icin cok mutlu oldum..herkese gecmis olsun oncelikle..bende ayni konudan sikayetciyim..dilimin uzerinde pas tabakasi var ve gitmiyor..cok rahatsiz oluorum..asosyal olmaya basladim..ve sizlerinde soyledigi gibi doktorlara cok guvenmiorum..yalniz kadikoyde bir dr varmis ozon gazi ile dildeki pasi yok ediormus..bunu duydum..bi kac seanslikmis islem..bunu bilen var mi acaba...duydunuz mu bu yontemi...bilgisi olan paylassin lutfen..tesekkurler...
IP
Magdurum
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 23-Ocak-2017
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 24
Alıntı Magdurum Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 28-Ocak-2017 Saat 20:34
Oruç sırasında ağzı çok kokan arkadaşlar dislerinizi elma sirkesiyle fircalayin varsa eğer elma sirkesine deniz tuzu, Himalaya tuzu, kayatuzu da katabilirsiniz bu karışımla isteyen arkadaşlar dilini de kaziyip fircalayabilir. Koku hemen kesilecektir :)
IP
allahkurtarsın
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 28-Ocak-2017
Konum: İstanbul
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 15
Alıntı allahkurtarsın Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 29-Ocak-2017 Saat 00:21
Ben hiçbir şey anlayamadım :)
IP
ZamanaDair
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 23-Ocak-2017
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 19
Alıntı ZamanaDair Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 29-Ocak-2017 Saat 11:11
Orjinalini yazan: allahkurtarsın

Ben hiçbir şey anlayamadım :)


Bence anlaşılmayacak hçbirşey yok.
Karanlıklardan 'AYDINLIĞA' giden yolda tek başına
IP
mehmet27
Üye
Üye


Kayıt Tarihi: 16-Mart-2015
Konum: Gaziantep
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 74
Alıntı mehmet27 Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 29-Ocak-2017 Saat 13:44
zamanadair abicim lavmanı araştırdımda sıkıntılı bişeye benziyor onu yapmasak olmaz mı
IP
ZamanaDair
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 23-Ocak-2017
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 19
Alıntı ZamanaDair Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 29-Ocak-2017 Saat 14:48
Orjinalini yazan: mehmet27

zamanadair abicim lavmanı araştırdımda sıkıntılı bişeye benziyor onu yapmasak olmaz mı


Herhangi bir zararı yok lavmanın. Bu dertten kurtulmaya değer diye düşünüyorum. Bende ilk başta çekinmiştim ama basit bi işlem.
Karanlıklardan 'AYDINLIĞA' giden yolda tek başına
IP
Magdurum
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 23-Ocak-2017
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 24
Alıntı Magdurum Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 29-Ocak-2017 Saat 15:49
Bir hafta oldu arkadaşlar koku hala yok.eskiden kahve içince ağız kokum tavan yapardı az önce kahve içtim ve ağzım kokmuyor hala :) şunu belirtmek istiyorum ben eskiden sorunun dil pasından, dil üstündeki yapışkan sividan kisacasi dilden geniz akıntısindan kaynaklandığını düşünüyordum. Şimdi bunlar hala var fakat koku yok. Mesela dil pası ve o yapışkan sıvı,yutkunurken hissedilen kütle vs. Bunlar hala var ama koku yok.sorunumun bunlardan kaynaklanmadigini gördüm.kokuyu güncellemek için sürekli yazacağım.
Bu arada lavmana karşı ben de cekinceliydim fakat yaptım iyiki de yapmışım diyorum korkulacak hiç bir şey yok arkadaşlar.
Konu altında hersey detaylica yazıyor baştan sona okumanızı tavsiye ediyorum.sizleri en iyi biz anlarız arkadaşlar ben de sizin gibi caresizdim koku hayatımı mahvetmisti. Gerçekten cekemeyen bilemez ben 18 sene çektim bu kokuyu. Nasıl bişey olduğunu inanin çok iyi biliyorum. Inşallah sizlerde bu yöntemle şifa bulursunuz.
IP
ZamanaDair
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 23-Ocak-2017
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 19
Alıntı ZamanaDair Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 02-Şubat-2017 Saat 21:14
Bu tedaviyi uygulayan arkadaşlar, birdaha girmemek üzere siteyi bırakıp gitmeyin. Sonuçları buraya yazın, insanlara yardımcı olun. Iyilesip iyilesmemeniz farketmez. Sonuçları yazın lütfen...
Karanlıklardan 'AYDINLIĞA' giden yolda tek başına
IP
pharmacy
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 19-Nisan-2013
Konum: Konya
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 25
Alıntı pharmacy Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 02-Şubat-2017 Saat 22:01
Merhabalar.Bende bu temizligi arkadaşlar yazdıktan sonra araştırıp yapmaya karar verdim sonuçta koku onlarda gittiyse bi ihtimal bende de gider diyerekten yapmaya karar verdim kaybedecek birşeyim yoktu nasıl olsa.Öncelikle oruçlar niyet edip işi kafada bitirince çok zorlamıyor ara ara çok halsiz hissettiğim zamanlar illaki oldu ama dayanılmayacak bir durumu yok hatta vücudun hafifledigini hissediyorsunuz.Oruçlar bittikten sonra tüm günü meyve suyuyla gecirip akşamına karaciger temizliğini yazılan şekilde yaptım bende burda önemli olan zeytinyağını yutmak ben çok zorlanmadım herkesin bünyesine göre degisiklik gösterebiliyormus tabi bu..Kokuya etkisine gelince bende koku tamamen gitmedi ama eskiye oranla azalma oldu öncesinde ben kendimde hissediyordum kokuyu ve eski yoğunluk kesinlikle yoktu ama tamamen de gitmedi bende, yani sorun kesinlikle sindirim sistemimizdeki bi organla alakalı yüksek ihtimalle de bağırsak diye düsünüyorum ben ve bu temizlikle barsaklarda temizlendigi icin bendeki kokuyu azalttı büyük ihtimal.Ben yaparkende sonrasında herhangi bir zararını görmedim şimdiye kadar hatta dedigim gibi vücudumun hafiflediğini hissediyorum, arkadaşlar her aşamada yardımcı oldular zaten aklıma takılan herşeyle sabırla ilgilendiler.
IP
Magdurum
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 23-Ocak-2017
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 24
Alıntı Magdurum Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 02-Şubat-2017 Saat 22:20
Evet arkadaşlar lütfen forumda sonuçlarınizi olumlu ya da olumsuz paylaşın.Bende koku hala yok sabah ki açlık kokusu da yok. 2. Hafta bitmek üzre kokusuz günlerim harika geçiyor :)

-Güncel.
IP
ZamanaDair
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 23-Ocak-2017
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 19
Alıntı ZamanaDair Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 03-Şubat-2017 Saat 11:02
Pharmacy, kokunun gidip gitmediğini 1 kişi belirleyerek anlayabilirsin. Günün belli saatlerinde örneğin 1 kez sabah 1 kez yemekten sonra 1 kerede akşam diş fircalamadan önce kontrol ettirirsen anlayabilirsin. Yoksa kendin kokuyu almıyorsan anlayamazsin. Belkide gitmiştir haberin yoktur.
Arkadaşlar evet biz bu konuyu insanlarla konuşmaktan çekiniyoruz ama inanın ailenize açtığınızda hafifleme hissedeceksiniz.
Karanlıklardan 'AYDINLIĞA' giden yolda tek başına
IP
ZamanaDair
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 23-Ocak-2017
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 19
Alıntı ZamanaDair Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 03-Şubat-2017 Saat 11:07
Bu arada teşekkür ederim yazdığın için. Ben bu tedavide başarı oranı olarak %95 görüyorum. Geri kalan %5 lim kısım çok fazla burun tıkanıklığı olanlar, aşırı sinuzit rahatsizligi falan olabilir.
Ancak burun tikanikligi, sinuzit, geniz akintisi bendede var. Zaman kaybetmeden deneyin derim.
Önümüzdeki haftalarda birkaç arkadaş daha sonuçları yazacaklar.
Karanlıklardan 'AYDINLIĞA' giden yolda tek başına
IP
Magdurum
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 23-Ocak-2017
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 24
Alıntı Magdurum Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 03-Şubat-2017 Saat 23:25
Arkadaşlar koku hala yok.bugun de kahve çay tatlı vs. Tukettim fakat koku kesinlikle gelmedi. Nefesimde ağırlık yok. Eskiden ağırlık vardı ağzımda. Özellikle toplu taşıma araçlarında kalabalikta kapalı alanlarda kokuyu daha çok alırdım hatta bazen nefes bile almak istemezdim :) 2 haftadır toplu taşıma araçlarında ağzım açık bi şekilde nefes alıyorum koku yok bu muhtesem bir his :) hatta çevredeki insanların ağızlarınin koktugunu gördüm ki çoğu insan farkında bile değil ama ne tuhaf bişey biz sadece bizim agzimiz kokuyor sanıyoruz fakat herkesin ağzı kokuyor bunu iyilestikten sonra farkettim,2 haftadır ağzımda sabahki açlık kokusu dahi olmadan yaşamımi surduruyorum 18 yıl sonra ilk defa gerçekten hayatı yaşadığımi anladım bu 2 haftada :) deneyin arkadaşlar ve deneyen arkadaşlar da lütfen sonuçlarını bizimle paylaşsin. Merakla bekliyoruz hepinizi ZamanaDair arkadaşıma da katılıyorum başarı oranının çok yüksek olacağına inanıyorum :)
IP
pharmacy
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 19-Nisan-2013
Konum: Konya
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 25
Alıntı pharmacy Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 04-Şubat-2017 Saat 00:00
Yani tabikide kokunun gittigini anlamamızın en kesin yolu birine sormak ama ben ne kadar soracağım desemde soramıyorum,bende tamamen gitmedi kendim hissediyorum zaten ben,yine cevremdekilerin mimiklerinden de anlayabiliyorum, diger arkadasların sonucunu da beklemek en doğrusu olacak belki iyilesende olacak ama ben gibi tamamen iyilesmeyenlerde olabilir.
IP
ZamanaDair
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 23-Ocak-2017
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 19
Alıntı ZamanaDair Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 04-Şubat-2017 Saat 11:23
Tamam Pharmacy anladım, inşaAllah tamamen kurtulursun. Bu tedaviyi bırakmayın.

Magdurum'a katılıyorum. Benimde nerdeyse 1 ay dolacak arkadaşlar. Bende sarımsağı çok yoğun yediğimde sabah kalkınca ağzımda kötü tat kalıyor. Dişimi fırçalayınca gidiyor. Max. koku bu yani.
Ben koku gitmeden önceki gibi beslenmeme ve temizliğime dikkat ediyorum. Ancak koku gidince insan dişini fırçalamayı unutabiliyor bazen :))
Dil temizliği,diş fırçalama,diş ipi kullanımına devam ediyorum.

Örneğin önceden muz bile yesem ağzımın içi muz kokmaz yine o garip koku olurdu. Şimdi muz yesem muz elma yesem elma kokuyor, arkadaşlar hayatınızı kabusa çevirmeyin. Acele edin...
Karanlıklardan 'AYDINLIĞA' giden yolda tek başına
IP
oneday
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 05-Şubat-2017
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 1
Alıntı oneday Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 05-Şubat-2017 Saat 01:06
zamana dair kardesım ıyı soyluyosunda bunu yapmak ıcın tatılde olmak lazm kımımız unı ogrencısı kımımız calısan
IP
effect
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 02-Eylül-2012
Konum: Ankara
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 280
Alıntı effect Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 05-Şubat-2017 Saat 17:00
Orjinalini yazan:

Murat Aydın bey bence herkes kendi alanında konuşsun. Siz bir diş hekimisiniz, bütün branşların doktoru değil. Sağlığı tehlikeye atmak diyorsunuz buyrun link veriyorum, nobel ödüllü çalışma.

http://pusulakibris.com/2016/10/07/nobel-odulu-ac-kal-uzun-yasa/

Hacamat demişsiniz, ben size araştırmanızı öneriyorum.   Eskiden hacamata çağ dışı diyen doktorlar şuan harıl harıl hacamat yapıyorlar hastanelerde. Bence delilsiz konuşmak yerine biraz delil getirirseniz buradaki insanlarda ona göre hareket ederler.


Öncelikle bu forumda yorum yapabilmemizin düşüncelerimizi paylaşabilmemizin kaynağının Murat hocamızın emeği ve desteği olduğunu unutmamanızı rica ediyorum arkadaşlar. Onun sayesinde, bu araştırmaları sayesinde çok sayıda kişi sağlığına kavuşmuştur. Bütün bunlar karşısında daha saygılı ve ölçülü olmamız gerekir bence.

Aidin Salih'in kitabını ben de almıştım 36 saatlik oruçları çok tehlikeli bulduğum için ama esas nedeni işe yaramayacağını düşündüğüm için denemedim. Deneyenleri tebrik ediyorum iyi cesaret. Ama geniz akıntısı ve burun tıkanıklığı olmasına rağmen iyileştim diyenler beni gerçekten çok şaşırttı. Bende de bu sıkıntılar + gastrit var ve ömrümün sonuna kadar iyileşemeyeceğim fikrine artık alıştırdım kendimi. O yüzden foruma da girmiyordum artık. Açıkçası karaciğer sorunu benim aklıma gelen en son sorundu halitosisde. Karaciger neden koku yapsın ki?

Yine de şunu merak ediyorum lütfen yazın; 36 saat oruç tutanlar işe gitti mi? Normal hayatlarını nasıl sürdürebildiler ? gastrit sorunu olanlar nasıl yapmalı ?
IP
ZamanaDair
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 23-Ocak-2017
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 19
Alıntı ZamanaDair Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 05-Şubat-2017 Saat 21:53
Orjinalini yazan: oneday

zamana dair kardesım ıyı soyluyosunda bunu yapmak ıcın tatılde olmak lazm kımımız unı ogrencısı kımımız calısan


Ben paylaştığımda öğrencilerin tam tatile girdiği zamandı. O yüzden bir an önce yapın demiştim. Çalışanlar için söyliyebileceğim birşey yok.
Ben bu oruçları yaparken hafta sonlarına denk getirdim yarısını. Kalanındada zaten okul tatil olmuştu.
Hem çalışan hem bu oruçları yapanda var. Çalışmaktan kastınız eğerki enerji kaybı vs ise o hiç sorun değil.

Koku konusundada mecburen katlanacaksınız. Eğer boşluğunuz hiç yoksa aklıma bir çare gelmiyor. En son çare olarak kitaptaki 14 günlük hazırlık bölümünü yaparsınız ancak ondada pek birşey yenmiyor meyve suyu vs ile geçiyor. Açlıkları yaparken kokuda azalma olmadı bende. Azalma olanlarda var ama bende olmadı.

Effect aslında ben bu tedaviyi uygularken sorun karaciğerdedir belki diye rastgele yaptım. İyileştikten sonrada tedavi karaciğerin temizlenmesi olarak düşünüyordum. Ancak bi süre daha araştırdım kitabı falan, şuanda iyileşmenin bağırsakların temizlenmesinden kaynaklandığını düşünüyorum. Benden bildiğin kan çıktı, hem sıvı hem pıhtı şeklinde. Bağırsaklardaki yaralardı bunlar.
Çünkü kitabı okuduysan bilirsin bu temizlemeyle birlikte bağırsaklarda temizleniyor.

Gastrit ile ilgili Magdurum isimli arkadaşta vardı galiba ona sorabilirsin. Reflüde vardı onda ama yaptı.

Geniz akıntısı şu şekilde koku yapıyor olabilir. Örnek vereyim. Bendede var geniz akıntısı. Bazen jöle kıvamında hatta daha katı parçalar çıkarıyorum. Ama kokmuyor ağzım şuanda. Geçenlerde 3 gün boyunca dişimi fırçalamadım. Bakalım kokacakmı diye. 4. gün dilimin üzerindeki pas genzimde hafif koku yaptı. Ama bu metreye yayılan birşey değildi. Tabi ufak bi temizlemeyse gitti hemen.

Geniz akıntısıyla ilgili 2 görüş var deniliyordu. Ben geniz akıntısının genzi temizlediği ve koku yapmadığına inanıyorum.
Karanlıklardan 'AYDINLIĞA' giden yolda tek başına
IP
Magdurum
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 23-Ocak-2017
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 24
Alıntı Magdurum Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 05-Şubat-2017 Saat 22:15
Arkadaslar saygısızlık yapmadık biz ama şunu da belirtmek istiyorum yorumları ben de okudum ben bu yöntemle iyilestim o yüzden hurafe denmesi beni de üzüyor açıkçası konuşmak gerekirse. Ama buna şu an takılmiyorum sağlığım her şeyden önemli. Tabiki böyle bi forum olması hepimizi bir araya getirdi bu çok güzel ben de burda tanıdığım arkadaşım sayesinde iyilestim 18 sene hiç bir doktorun yapamadığını onunla birlikte cabalayarak biz yaptık başardık bundan büyük mutluluk yok :)
Acliklara gelince.arkadaslar 36 saatlik 5 tane açlığı hafta sonları tutarsaniz 1 ayda biter.yani 1 ay sonra sizinde kurtulma şansınız var bu kadar imkansız bakmayın biz de yaptık bizim de sosyal hayatımız vardı arkadaşlar :) 2 haftaya yakın vaktiniz varsa 2 gün arayla yapıp bitirebilirsiniz. Yani bu Oruçlar tamamen size kalmış boş zamanlarınizda tutun 36 saatlikleri. Toplamda 5 tane olacak sekilde :) çaresiz değilsiniz arkadaşlar. Evet geniz akıntısı dil pası vs. Hepsi var hala ama koku bunlardan değilmiş tukurugumde kokuyordu benim o da geçti onu da belirtmek isterim arkadaşlar. 3. Haftaya girdim hala koku yok sabah uyaninca bile yok arkadaşlar.
Murat Hocama sormak istiyorum acliklar ve sonrasında yaptigimiz karaciğer temizlemesi adı altında ki uygulamayla ictigimiz belirli miktardaki zeytinyağı limon suyu karışımı nasıl olur da bizi iyileştirir ? Biz iyilestik sindirim sistemimizden kaynaklandığını gördük. Siz yazdıklarımizi onayliyor görüyorsunuz hocam ben 3 haftadır koku yok diyorum ve 18 sene ben yasamamisim hiç şu 3 haftadır insan olduğumu anladım.sizin bu konuda fikirleriniz nedir ?
IP
pharmacy
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 19-Nisan-2013
Konum: Konya
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 25
Alıntı pharmacy Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 05-Şubat-2017 Saat 22:33
Herşeyden önce kesinlikle Murat hocamızın hakkının ödenmeyeceğı kanısındayım.Çalışmaları, yorumları, ilgisi, sabrı özellikle de bu forum için ne kadar teşekkür etsek az.

Ben üniversite öğrencisiyim, yarıyıl tatil dönemimde yaptım oruçları, yani başta okuyunca bende saçma bulup ilgilenmemiştim, sonrasında arkadaşlar iyileştikleri konusunda ısrarcı olduktan sonra tedaviyi iyice araştırdım, yani şahsım adına araştırdıktan sonra bu tedavi de sağlığı tehlikeye atacak bir durum olmadığına inandım,hatta yurtdışında bunun tedavi yöntemi olarak uygulanan kliniklerin olduğunu okudum,zaten mantıken düsününce biz oruç tutan insanlarız bu tedavide de oruç tutuyoruz yani ilaç almaktan daha masum vücudumuza kimyasal, toksik hiçbir madde girmiyor,yani herşeyi geçtim tıp-bilim bize çare olmuyor, doktorlar bizimle ilgilenmiyorlar çünkü kendileri bile bu konu da bilgili değiller,çözümü çaresizce kendimiz arıyoruz ben bu foruma 2012 de kayıt olmusum ve o günden beri hergün umutla yine foruma giriyorum belki birşey bulunmuştur diye ve bu tedaviyle iyileştiğini söyleyen kişiler olması benim için denemeye değerdi, tamamen kendi isteğimle denedim bir zararını görmedim.
IP
hamza171
Üye
Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 11-Haziran-2016
Konum: Isparta
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 45
Alıntı hamza171 Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 05-Şubat-2017 Saat 23:26
Orjinalini yazan: effect

Orjinalini yazan:

Murat Aydın bey bence herkes kendi alanında konuşsun. Siz bir diş hekimisiniz, bütün branşların doktoru değil. Sağlığı tehlikeye atmak diyorsunuz buyrun link veriyorum, nobel ödüllü çalışma.

http://pusulakibris.com/2016/10/07/nobel-odulu-ac-kal-uzun-yasa/

Hacamat demişsiniz, ben size araştırmanızı öneriyorum.   Eskiden hacamata çağ dışı diyen doktorlar şuan harıl harıl hacamat yapıyorlar hastanelerde. Bence delilsiz konuşmak yerine biraz delil getirirseniz buradaki insanlarda ona göre hareket ederler.


Öncelikle bu forumda yorum yapabilmemizin düşüncelerimizi paylaşabilmemizin kaynağının Murat hocamızın emeği ve desteği olduğunu unutmamanızı rica ediyorum arkadaşlar. Onun sayesinde, bu araştırmaları sayesinde çok sayıda kişi sağlığına kavuşmuştur. Bütün bunlar karşısında daha saygılı ve ölçülü olmamız gerekir bence.

Aidin Salih'in kitabını ben de almıştım 36 saatlik oruçları çok tehlikeli bulduğum için ama esas nedeni işe yaramayacağını düşündüğüm için denemedim. Deneyenleri tebrik ediyorum iyi cesaret. Ama geniz akıntısı ve burun tıkanıklığı olmasına rağmen iyileştim diyenler beni gerçekten çok şaşırttı. Bende de bu sıkıntılar + gastrit var ve ömrümün sonuna kadar iyileşemeyeceğim fikrine artık alıştırdım kendimi. O yüzden foruma da girmiyordum artık. Açıkçası karaciğer sorunu benim aklıma gelen en son sorundu halitosisde. Karaciger neden koku yapsın ki?

Yine de şunu merak ediyorum lütfen yazın; 36 saat oruç tutanlar işe gitti mi? Normal hayatlarını nasıl sürdürebildiler ? gastrit sorunu olanlar nasıl yapmalı ?

Abi sen iyileşirsen çok sevinirim çoğumuzun ortak belirtisi senin bünyede var ben de yoğun bir dönemde olmasam evde 1 hafta kalıp deneyeceğim.Sen deneyip döner misin bize? :)
IP
bazenhissediyor
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 04-Ekim-2016
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 421
Alıntı bazenhissediyor Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 06-Şubat-2017 Saat 00:18
bana sorarsanız mağdur gör ve zamana dair siz iyileşmediniz arkadaşlar aileleriniz sizden sıkıldı çabanız uğraşınız karşısında hayal kırıklığına uğramayın diye iyileştiğinizin numarasını yapıyor size en HARBİ testi söylüyorum gidin sokakta insnaların ağzına ağzına konuşun bakalım tepkileri ne evet hala tepkileri aileniz gibi aynı ise OZAMAN HARBİDEN İYİLEŞMİŞSİNİZDİR TEBRİK EDER ALLAHTAN kendime ve diğer kardeşlerime ŞİFA DİLERİM
kibir sevginin mezarıdır       
IP
bazenhissediyor
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 04-Ekim-2016
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 421
Alıntı bazenhissediyor Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 06-Şubat-2017 Saat 00:46
Murat Hocaya sorum 36 saatlik açlık oruçlarını siz bu işe kendinizi verdiğiniz için soruyorum deniyecekmisiniz etkisi olup olmadığını test etmek için?
kibir sevginin mezarıdır       
IP
aydinmur
Yönetici
Yönetici
Simge

Kayıt Tarihi: 25-Haziran-2007
Konum: Adana
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 1664
Alıntı aydinmur Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 06-Şubat-2017 Saat 16:40
Orjinalini yazan: Magdurum

Arkadaslar saygısızlık yapmadık biz ama şunu da belirtmek istiyorum yorumları ben de okudum ben bu yöntemle iyilestim o yüzden hurafe denmesi beni de üzüyor açıkçası konuşmak gerekirse. Ama buna şu an takılmiyorum sağlığım her şeyden önemli. Tabiki böyle bi forum olması hepimizi bir araya getirdi bu çok güzel ben de burda tanıdığım arkadaşım sayesinde iyilestim 18 sene hiç bir doktorun yapamadığını onunla birlikte cabalayarak biz yaptık başardık bundan büyük mutluluk yok :)
Acliklara gelince.arkadaslar 36 saatlik 5 tane açlığı hafta sonları tutarsaniz 1 ayda biter.yani 1 ay sonra sizinde kurtulma şansınız var bu kadar imkansız bakmayın biz de yaptık bizim de sosyal hayatımız vardı arkadaşlar :) 2 haftaya yakın vaktiniz varsa 2 gün arayla yapıp bitirebilirsiniz. Yani bu Oruçlar tamamen size kalmış boş zamanlarınizda tutun 36 saatlikleri. Toplamda 5 tane olacak sekilde :) çaresiz değilsiniz arkadaşlar. Evet geniz akıntısı dil pası vs. Hepsi var hala ama koku bunlardan değilmiş tukurugumde kokuyordu benim o da geçti onu da belirtmek isterim arkadaşlar. 3. Haftaya girdim hala koku yok sabah uyaninca bile yok arkadaşlar.
Murat Hocama sormak istiyorum acliklar ve sonrasında yaptigimiz karaciğer temizlemesi adı altında ki uygulamayla ictigimiz belirli miktardaki zeytinyağı limon suyu karışımı nasıl olur da bizi iyileştirir ? Biz iyilestik sindirim sistemimizden kaynaklandığını gördük. Siz yazdıklarımizi onayliyor görüyorsunuz hocam ben 3 haftadır koku yok diyorum ve 18 sene ben yasamamisim hiç şu 3 haftadır insan olduğumu anladım.sizin bu konuda fikirleriniz nedir ?




Sn Mağdurum:

Siz iyileşmediniz. Hatta belki hasta bile değildiniz. Olmasını istediğiniz senaryoyu oynuyorsunuz.

Sizi saygısız seviyesiz yazınız sebebi ile forumdan sildiğimi zannediyordum? Yanılmıyorsam geri geldiniz. geldiğinizi görmemiş olayım. Kalmanıza bu kez göz yumayım.

Zannetikleriniz ve temennileriniz üzerine bir hurafe hipotezi dayatmanız, müşteri bulmak ister gibi "haydi sen de bize katıl" şeklinde başkalarını oruca davet etmeniz, reklam yapmanız, topluluk içerisinde pirim yapmak ve prestij elde etmek için olabilir. İlgiyi üzerinize çekmek, gerçek hayatta olmasını arzu edilen bir lideri oynamak vesaire gibi sebeplerle olabilir.

--------------------------
Değerli arkadaşlar

36 saat aç kalmayalım. Bir yerlerimizi kanatmak 1.5 gün oruç tutmak falan gibi hurafelerle sağlığımızı tehlikeye atmayalım. Aklımızı kullanalım.

Aç kalarak karaciğerdeki nasıl bir kirliliği tamizliyoruz? Bu bilgi tanımlı değil. Şu kirliliği bir de biz bilsek, iyice tanımlasak, ne kiriymiş bu? Nasıl bir biyokimyasal maddeye kir adı verimiş? Aç kalınca bu maddenin kaç mikro gramı hangi metabolik yol üzerinden hangi reaksiyon ile uzaklaşıyor? Hokus pokuslarla mı uğraşıyoruz bilim mi yapıyoruz?

Uzun açlıkta böbrek iflası görülür. Kan tablosunda iyon delikleri açılır. Tekrar toparlayabilen ve toparlayamayan böbrek hasarları görülür. Karaciğer açığı kapatmak için kendi dokusunda hasar oluşturabilir. Kişi uykulu ve budala zihinsel faaliyetler gösterir, akıl sağlığı bozulur, zihinsel muhakeme yeteneğini kaybeder, kalp ritmi bozulur, kas erimeleri ortaya çıkar laktat dehidrogenaz yükselir, adet takvimi bozulur, erkeklik faaliyetleri azalır, sperm üretmesi durur, şeker düşer, pH dengesi bozulur, solunum derinliği artar, solunum hızlanır, dolaşım yetmezliği oluşur, uzak organlar beslenemez, kan karında toplanır, daha devam edeyim mi?

Hekim olarak söylüyorum: 36 saat açlık palavrasına gülüp geçiniz. Dost olarak söylüyorum: bu hurafeyi dinlemeyiniz. Ağbiniz olarak söylüyorum : aç kalmayınız. her şeyden yeyiniz, az yeyiniz. Güzel ve dengeli besleniniz.

Daha sonra vakit ve fırsat olursa bu konuyu değerlendirip ayrıca yazacağım. Şimdilik topluluğa sağlığını korumaları anlamında ivedi bir mesaj vermek istedim

-M




IP
<< Önceki Sayfa   6 Sonraki >>
Yanıt Yaz Yeni Konu Gönder
Konuyu Yazdır Konuyu Yazdır

Forum Atla
Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme
Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma
Kapalı Forumda Cevapları Silme
Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme
Kapalı Forumda Anket Açma
Açık Forumda Anketlerde Oy Kullanma

Buradaki yazılar, fikir, görüş ve tavsiyeler muayene ve tedavi yerine geçmez. Fikir vermek içindir.
Bu forumda yazılanlardan bir kısmı isim ve kimlik bilgileri silinerek tıbbi veya eğitim amacı ile kullanılabilir, üçüncü parti yazılarda veya internet ortamında (isimsiz olarak) yayınlanabilir.
İletişim için Tıklayınız.

Agiz kokusu sebepleri hakkında
Ağız kokusu tedavisi hakkında


Ağız kokusu gargarası Halitosil
Dil macunu