Ağız Kokusu
     
 
Ağız kokusu herkeste hep vardır, fakat hissedilirse ve hissedildiğinde hastalıktır. Farkında değilseniz ağız kokunuz yoktur.

Foruma yeni gelenler bu kitabı indirip okuyunuz.

 
  Aktif Konular  Forum Üyelerini Göster  Takvim  Forumu Ara  Yardım  Kayıt Ol  Giriş
Ben iyileştim
 Ağız Kokusu | AĞIZ KOKUSU Soru ve cevapları | Ben iyileştim
Mesaj icon Konu: Dil temizliği yaparak iyileştim Yanıt Yaz Yeni Konu Gönder
Sayfa   2 Sonraki >>
Yazar Mesaj
zzzdddsss
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 26-Şubat-2017
Konum: Bursa
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 1
Alıntı zzzdddsss Cevaplabullet Konu: Dil temizliği yaparak iyileştim
    Gönderim Zamanı: 26-Şubat-2017 Saat 14:13
ÇÖZÜMÜ BULDUM BEYLERRRR
Arkadaşlar iyi günler bende sizin gibi aynı konudan müzdaribim kbb, dahiliye ve dişçiye gittim . dahiliye ve kbb bi sorun göremedi ama dişçi nidazol ilacını verdi bende kullandım ama geçirdi fakat etkisi kısa sürdü. bi daha gittim dişçiye fakat gerizekalı dişçilerimiz çok var sıkıntından dolayı gittiğin yerde dişlerini fırçala geçer diyip gönderiyo tam bir beyinsizlik. aradan zaman geçiyo hala ağız kokuma çare bulamadım ne test varsa yaptırdım ama yok. en sonunda dişlerimi düzenli fırçalamaya karar verdim abartmıyorum 1 ay boyunca günde 3 kere ama sonuç aynı aynı koku sabahları falan oluyo. sonra türk forumlarda bi çözüm bulamadım. amerikan forumlarda gezmeye başladım . orda bazı yerlerde kokunun dilden kaynaklanacağı yazdı bunu denemek için bi kaşık yardımıyla dilinizi sıyırın eğer sıyırdığınız tabaka koyuyosa ağız kokusunun kaynağı dil oluyomuş. bende bunu denedim ve sıkınıtının dilde olduğunu anladım. fakat ülkemizde ne yazıkkı dil temizliği yaygın değil ve tavsiye edildiğini duyamazsınız bu çok acı çünkü her iki insanın birinde ağız kokusu problemi var . bende internetteb çok nadir olan dil macunu, dil fırçası ve dil sıyırıcı aldım yaklaşık 4 gündür kullanıyorum ve fark gerçekten çok iyi şimdi sabahları insanlarla korkmadan iletişim kurabiliyorum lütfen yaylım bunu gerçekten çok lanet bir sorun
IP
abcde
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 28-Aralık-2017
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 3
Alıntı abcde Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 28-Aralık-2017 Saat 01:20
bende sırf bunu yazayım da insanlar faydalansın diye gelmiştim foruma siz yazmışsınız😂
arkadaşın söylediklerine aynen katılıyorum. dilinizi sabah akşam ya da sadece sabah temizleyin iyice. ilk önce fırçayla sonra sıyırıcıyla beyazlık kalmayıncaya kadar temizleyin. dilde gün boyunca yiyecekler falan birikiyor bu da kokuya sebep oluyor. hatta sabah kalkınca açlıktan kokuyo dediğimiz koku, gece boyunca dilde biriken toksinlerin kokusu. sabah bir şey yiyip içmeden dil temizlenince bu koku da gidiyor. dilinizi temizlemez de yemek yerseniz koku geçici olarak gidiyor ama daha sonra tekrar geliyor bazılarında az bazılarımızda çok. hem sabah temizlemeyince o toksinler vücuttan atılmayıp tekrar ediyor. bunun için dilinizi temizleyin! hatta ilk etapta kaşıkla sıyırarak deneyin çıkan pisliği görün. ama kaşık tam olarak temizlemiyor fırça daha iyi. belki diş fırçasıyla da olur ama benim hem midem bulanıyo öyle hemde yeterince arkaya gitmiyor.
IP
aydinmur
Yönetici
Yönetici
Simge

Kayıt Tarihi: 25-Haziran-2007
Konum: Adana
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 1468
Alıntı aydinmur Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 28-Aralık-2017 Saat 07:45
Orjinalini yazan: abcde

bende sırf bunu yazayım da insanlar faydalansın diye gelmiştim foruma siz yazmışsınız😂
arkadaşın söylediklerine aynen katılıyorum. dilinizi sabah akşam ya da sadece sabah temizleyin iyice. ilk önce fırçayla sonra sıyırıcıyla beyazlık kalmayıncaya kadar temizleyin. dilde gün boyunca yiyecekler falan birikiyor bu da kokuya sebep oluyor. hatta sabah kalkınca açlıktan kokuyo dediğimiz koku, gece boyunca dilde biriken toksinlerin kokusu. sabah bir şey yiyip içmeden dil temizlenince bu koku da gidiyor. dilinizi temizlemez de yemek yerseniz koku geçici olarak gidiyor ama daha sonra tekrar geliyor bazılarında az bazılarımızda çok. hem sabah temizlemeyince o toksinler vücuttan atılmayıp tekrar ediyor. bunun için dilinizi temizleyin! hatta ilk etapta kaşıkla sıyırarak deneyin çıkan pisliği görün. ama kaşık tam olarak temizlemiyor fırça daha iyi. belki diş fırçasıyla da olur ama benim hem midem bulanıyo öyle hemde yeterince arkaya gitmiyor.



İşte hayatın gerçeği budur.
bravo.

-M
IP
bazenhissediyor
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 04-Ekim-2016
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 367
Alıntı bazenhissediyor Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 28-Aralık-2017 Saat 15:06
peki burada önemli bi sorum var neden bazı insanların dillerinde bu problem yoktur ? cevap olarak şu verilebilirmi o kişilerin tükrük salgısı fazla olduğu için dili temizliyor?
ya hep ya hiç
IP
aydinmur
Yönetici
Yönetici
Simge

Kayıt Tarihi: 25-Haziran-2007
Konum: Adana
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 1468
Alıntı aydinmur Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 28-Aralık-2017 Saat 21:29
Orjinalini yazan: bazenhissediyor

peki burada önemli bi sorum var neden bazı insanların dillerinde bu problem yoktur ? cevap olarak şu verilebilirmi o kişilerin tükrük salgısı fazla olduğu için dili temizliyor?


Salgının miktarı, yapışkanlığı, hücre sayısı, antikor, adezin, protein, lizozim, lökosit sayıları, çiğneme kasları ve daha bir sürü değişken sayılabilir.
-M
IP
mahoni
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 24-Nisan-2012
Konum: İstanbul
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 240
Alıntı mahoni Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 29-Aralık-2017 Saat 21:31
Mrb
Ben dil temizleme olayını 3 gündür yapıyorum ve koku nerdeyse %99
gitti. Ben, yukardaki yazıyı okumadan once dil temizleme olayına başlamıştım ve gerçekten tam ben de paylaşacaktım ama arkadaşlar paylaşmış zaten.
Yani ben denemeden, yukardaki paylaşımı okusaydım, boş iş'derdim.
Ama gerçekten 3 gündür koku sıfır kadar. Yine de bi 15 gün geçsin bakalım! Eğer 15 gün sonra da koku sıfır kalırsa, ozmn problemi bulduk demektir!
Tabiki kokusu mide kaynaklı olanlar için birsey diyemiyorum!
15 gün sonra durumu yine güncellerim.
Şifalar dilerim herkese.
IP
Fayda
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 24-Aralık-2017
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 16
Alıntı Fayda Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 30-Aralık-2017 Saat 21:47
Dil temizliği gerçekten çok önemli.Nerdeyse %90 etki oranı.Ama benim bir sorum var.Arkadaslar dilin arka ortasındaki pası nasıl temizliyorsunuz?Ben beceremiyorum galiba
IP
Fayda
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 24-Aralık-2017
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 16
Alıntı Fayda Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 31-Aralık-2017 Saat 20:12
Hocam bir de size bir soru sormak istiyorum.Tung marka dil macunu hakkında ne düşünüyorsunuz? Çinko varmış içinde bir de.
IP
aydinmur
Yönetici
Yönetici
Simge

Kayıt Tarihi: 25-Haziran-2007
Konum: Adana
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 1468
Alıntı aydinmur Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 31-Aralık-2017 Saat 21:20
Orjinalini yazan: Fayda

Hocam bir de size bir soru sormak istiyorum.Tung marka dil macunu hakkında ne düşünüyorsunuz? Çinko varmış içinde bir de.



İçinde... şu + şu + bu vardır diye yazın ki bileyim.

IP
Fayda
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 24-Aralık-2017
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 16
Alıntı Fayda Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 01-Ocak-2018 Saat 01:18
Net bir bilgiye ulaşamadım hocam; fakat siz daha önce sorulan bir soru üzerine gereksiz bulduğunuzu söylemişsiniz forumda.Simdi gördüm.Denemekten vazgeçtim
IP
m-emin
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 18-Temmuz-2017
Konum: Gaziantep
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 12
Alıntı m-emin Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 01-Ocak-2018 Saat 05:47
Tung marka dil macununu kullandım. Bi dünya para verdim tabi. Ben faydasını görmedim ama benimki ağız kaynaklı değil. İçinde çinko olduğu için faydalı olabilir
IP
mahoni
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 24-Nisan-2012
Konum: İstanbul
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 240
Alıntı mahoni Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 02-Ocak-2018 Saat 23:08
Arkadaşlar, bu tung marka diş macununu nerden alıyorsunuz?
Yani eczanelerde mi satılıyor yoksa nette mi?
IP
abcde
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 28-Aralık-2017
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 3
Alıntı abcde Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 03-Ocak-2018 Saat 10:31
tung markasını watson dan almıştım ben. fırçasını da alıp kullanınca daha rahat oluyo. ama ben çoğu zaman boş fırçalıyorum. dilin arkasındaki pası da gene bu fırçayla temizliyorum. diş fıtçası yetişmiyor. özel dil fırçası olmalı brnce.
IP
abcde
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 28-Aralık-2017
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 3
Alıntı abcde Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 03-Ocak-2018 Saat 12:14
Orjinalini yazan: aydinmur

Orjinalini yazan: bazenhissediyor

peki burada önemli bi sorum var neden bazı insanların dillerinde bu problem yoktur ? cevap olarak şu verilebilirmi o kişilerin tükrük salgısı fazla olduğu için dili temizliyor?


Salgının miktarı, yapışkanlığı, hücre sayısı, antikor, adezin, protein, lizozim, lökosit sayıları, çiğneme kasları ve daha bir sürü değişken sayılabilir.
-M


merhaba hocam. haşimato hastasıyım ben antikor seviyesi hayli yüksek çıkıyor. nasıl bir etki bırakıyor acaba?
IP
Fayda
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 24-Aralık-2017
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 16
Alıntı Fayda Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 03-Ocak-2018 Saat 15:02
Watsons'ta var diye biliyorum ben.
IP
aydinmur
Yönetici
Yönetici
Simge

Kayıt Tarihi: 25-Haziran-2007
Konum: Adana
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 1468
Alıntı aydinmur Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 03-Ocak-2018 Saat 22:19
Orjinalini yazan: abcde

haşimato hastasıyım ben antikor seviyesi hayli yüksek çıkıyor. nasıl bir etki bırakıyor acaba?


Haşimoto hastaları teorik olarak nefes kokusuna yatkın oluyorlar ama pratik yaşantıda ben özgün bir ilişki tespit etmedim. İkisi arasında bir ilişki olmayabilir.
-M
IP
Fayda
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 24-Aralık-2017
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 16
Alıntı Fayda Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 03-Ocak-2018 Saat 22:39
Hocam dilimin arkasını sert fırçalamayınca pas gitmiyor.ama sert fırçaladığımda pas kalkıyor.sert fırçalayınca da dilim zarar görüyor.bu kullandığım fırçadan dolayı olabilir mi?(Dilimi diş fırçamın arkasındaki dil temizleyicisi ile fircaliyorum)
IP
aydinmur
Yönetici
Yönetici
Simge

Kayıt Tarihi: 25-Haziran-2007
Konum: Adana
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 1468
Alıntı aydinmur Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 04-Ocak-2018 Saat 10:55
Dilinizi kazımayın. Fırçalayın.
Banat Orta sert compact diş fırçasını hem diş hem dil için kullanabilirsiniz.
-M
IP
mahoni
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 24-Nisan-2012
Konum: İstanbul
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 240
Alıntı mahoni Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 04-Ocak-2018 Saat 11:19
Bilgileriniz için teşekkur ederim arkadaşlar.
IP
Fayda
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 24-Aralık-2017
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 16
Alıntı Fayda Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 04-Ocak-2018 Saat 13:03
Hocam dün kanattım sanki biraz dilimi. sizin dediğiniz gibi ucuz sert bir fırça aldım arkasında da dil temizleyici var onu kullanıyorum ama plastiği çok sert herhalde bundan oldu
IP
aydinmur
Yönetici
Yönetici
Simge

Kayıt Tarihi: 25-Haziran-2007
Konum: Adana
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 1468
Alıntı aydinmur Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 05-Ocak-2018 Saat 09:50
Orjinalini yazan: Fayda

Hocam dün kanattım sanki biraz dilimi. sizin dediğiniz gibi ucuz sert bir fırça aldım arkasında da dil temizleyici var onu kullanıyorum ama plastiği çok sert herhalde bundan oldu


Ben ucuz ve sert fırça demedim.
IP
effect
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 02-Eylül-2012
Konum: Ankara
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 274
Alıntı effect Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 05-Ocak-2018 Saat 21:36
Orjinalini yazan: zzzdddsss

ÇÖZÜMÜ BULDUM BEYLERRRR
Arkadaşlar iyi günler bende sizin gibi aynı konudan müzdaribim kbb, dahiliye ve dişçiye gittim . dahiliye ve kbb bi sorun göremedi ama dişçi nidazol ilacını verdi bende kullandım ama geçirdi fakat etkisi kısa sürdü. bi daha gittim dişçiye fakat gerizekalı dişçilerimiz çok var sıkıntından dolayı gittiğin yerde dişlerini fırçala geçer diyip gönderiyo tam bir beyinsizlik. aradan zaman geçiyo hala ağız kokuma çare bulamadım ne test varsa yaptırdım ama yok. en sonunda dişlerimi düzenli fırçalamaya karar verdim abartmıyorum 1 ay boyunca günde 3 kere ama sonuç aynı aynı koku sabahları falan oluyo. sonra türk forumlarda bi çözüm bulamadım. amerikan forumlarda gezmeye başladım . orda bazı yerlerde kokunun dilden kaynaklanacağı yazdı bunu denemek için bi kaşık yardımıyla dilinizi sıyırın eğer sıyırdığınız tabaka koyuyosa ağız kokusunun kaynağı dil oluyomuş. bende bunu denedim ve sıkınıtının dilde olduğunu anladım. fakat ülkemizde ne yazıkkı dil temizliği yaygın değil ve tavsiye edildiğini duyamazsınız bu çok acı çünkü her iki insanın birinde ağız kokusu problemi var . bende internetteb çok nadir olan dil macunu, dil fırçası ve dil sıyırıcı aldım yaklaşık 4 gündür kullanıyorum ve fark gerçekten çok iyi şimdi sabahları insanlarla korkmadan iletişim kurabiliyorum lütfen yaylım bunu gerçekten çok lanet bir sorun


Enteresan buluyorum bu tarz mesajları.
Bu forumda belki 5 milyon kez, internette de 1 milyon kez dil fırçalama ve temizliğinin bu sorunda ne kadar önemli olduğu yazılmıştır. Buralarda bu bilgiyi bulamayıp yabancı forumlardan bulmanız ilginç.

Dil fırçalamada bulduğum en etkili yöntem şu, çok yumuşak ama kıl sayısı fazla olan fırçalardan alıp dili onunla fırçalayıp tabaka çözülür ardından plastik tatlı kaşığı ile dil arkadan öne temizlenir. Çok etkili. Deneyin.
IP
mahoni
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 24-Nisan-2012
Konum: İstanbul
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 240
Alıntı mahoni Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 08-Ocak-2018 Saat 20:34
Bu değerli bilgiler için arkadaşlara teşekkür ederim.
IP
Amazon
Üye
Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 28-Ocak-2016
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 59
Alıntı Amazon Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 12-Ocak-2018 Saat 18:35
Bu dil temizliğini bende sürekli yapıyorum ama boğazdaki yapışkan salgı sürekli geliyor diş fırçalama dil fırçalama gargara vs.fayda etmiyor nerden geliyor onuda anlamıyorum dilin arkasındaki kokuda gitmiyor Tung dil fırçası ve Macununu aldım oda fayda etmedi bademcikleri aldırmayı düşünüyrum arkadaşlar Ankara'da aldıranınız varsa yer tavsiyesi ve hakkında bilgi verebilirmi?
IP
Fayda
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 24-Aralık-2017
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 16
Alıntı Fayda Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 13-Ocak-2018 Saat 00:04
Murat hocam ben sizi dinlemeyip ne fark eder diyerek şu ana kadar dilimi dış fırçamın arkasındaki şeyle kazıyarak temizliyordum.1 haftadır fırçamla fircaliyorum nerdeyse 2 kat daha etkili oldu.inanılmaz rahatladım.Koku 0 gibi.Şimdi benim tedavim bu mudur? Çünkü birgun bile fırçalamazsam eskisi gibi oluyor.Kısacası benim sürekli dilimi FIRÇALAMAM mı gerekiyor?Tek tedavi bu mudur?
IP
aydinmur
Yönetici
Yönetici
Simge

Kayıt Tarihi: 25-Haziran-2007
Konum: Adana
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 1468
Alıntı aydinmur Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 14-Ocak-2018 Saat 21:37
Orjinalini yazan: Fayda

Murat hocam ben sizi dinlemeyip ne fark eder diyerek şu ana kadar dilimi dış fırçamın arkasındaki şeyle kazıyarak temizliyordum.1 haftadır fırçamla fircaliyorum nerdeyse 2 kat daha etkili oldu.inanılmaz rahatladım.Koku 0 gibi.Şimdi benim tedavim bu mudur? Çünkü birgun bile fırçalamazsam eskisi gibi oluyor.Kısacası benim sürekli dilimi FIRÇALAMAM mı gerekiyor?Tek tedavi bu mudur?


Herkes ömr boyu dilini (ve dişini) fırçalamalıdır zaten. Size özel bi durum değil. Herkes dilini fırçalamalıdır
-M
IP
aydinmur
Yönetici
Yönetici
Simge

Kayıt Tarihi: 25-Haziran-2007
Konum: Adana
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 1468
Alıntı aydinmur Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 14-Ocak-2018 Saat 21:38
Dilinizi kazımayın. Dil kazıyıcısı kullanmayın
IP
Fayda
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 24-Aralık-2017
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 16
Alıntı Fayda Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 14-Ocak-2018 Saat 21:40
Hocam dişimi fircalıyorum ardından fırçamı suya tutmuyorum macunlu bir şekilde dilimi fırçalıyorum böyle bir sakıncası var mı?Böyle daha etkili oluyor.
IP
aydinmur
Yönetici
Yönetici
Simge

Kayıt Tarihi: 25-Haziran-2007
Konum: Adana
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 1468
Alıntı aydinmur Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 14-Ocak-2018 Saat 21:43
Orjinalini yazan: Fayda

Hocam dişimi fircalıyorum ardından fırçamı suya tutmuyorum macunlu bir şekilde dilimi fırçalıyorum böyle bir sakıncası var mı?Böyle daha etkili oluyor.


Doğru yapıyorsunuz. Zaten öyle olması gerekir.
-M
IP
Fayda
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 24-Aralık-2017
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 16
Alıntı Fayda Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 15-Ocak-2018 Saat 20:55
Hocam üst damaktaki beyazlıkla ağız kokusu arasında bir ilişki var mı?
IP
Mnsm
Üye
Üye


Kayıt Tarihi: 02-Ocak-2016
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 66
Alıntı Mnsm Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 16-Ocak-2018 Saat 01:02
Dil temizliği yaparak hastalığı bastırmış olmuyormuyuz
Pasa neden olan şey ortak bir sorun yani koku yaptığı için
Demek ki araştırılsa kokunun kaynağı meydana çıkacak
Doktorlar kafa nakli yapıyo biz hala sanki ölüme çare arıyoruz
Gerekirse toplanalım sağlık bakanlığına gidelim
Kim bize yardımcı olacaksa derdimizi anlatalım
Kaç kişiysek bir araştırma yapsınlar koku tip1 2. 3. Neyse ayırıp tedaviye başlansın
Burada belli bir topluluk var toplu mail bile atsak sesimizi raharça duyururuz
Murat hocam burun damlasını bile yaptıracak firma bulamıyo bildiğim kadarıyla izin meselesi heralde ama oda çözülür beraber hareket edersek diye düşünüyorum
Siz ne dersiniz dilimizi daha nereye kadar fırçalıcaz insanlarla yüz yüze konuşmaktan kaçacaz sanki cüzzamlı gibi yaşıyoruz kaçarak
Bir ağız kokusu bu çözülmeli tek bi sebebi yok belki ama tedavisi kesinlikle var
Bu gidişle tedavi olsakta halâ koku varmış gibi yüz yüze konuşam bi süre acaba diye :)
Korktuğumuz kadar uzakta değil şifa belkide burnumuzun ucunu göremiyoruzdur sadece ..
IP
aydinmur
Yönetici
Yönetici
Simge

Kayıt Tarihi: 25-Haziran-2007
Konum: Adana
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 1468
Alıntı aydinmur Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 16-Ocak-2018 Saat 07:30
Burun damlası deyince yaramı deştiniz.
Durun size azıcık dedikodu yapayım

Ben PharmolZn nin formülünü geliştirip Halitosil ismi ile piyasaya çıkarılması konusunda firma ile görüşmeler yaptım. Önümüzdeki ay halitosil olarak daha etkili bir şekilde çıkacak. Bu işlemlerin yasal tarafından bir kaç olayı aktarmak istiyorum

Firma Halitosil üretmek için sağlık bakanlığına bilmem kaç bin lita para ödeyerek dosya açıyor, vergilerini yatırıyor, denetimden geçiyor. Gargaranın test sonuçlarını bakanlığa veriyor, kapak bastırıyor, hasta bilgilendirme prospektüsü, amblem ve binlerce kutu etiketi... falan filan

Numunesini bakanlığa şişe ile veriyor, bakanlık testler yapıyor. Etiketleri hasta broşürlerini evriyor. Sonuç bekleniyor.

2 ay sonra bakanlık red ediyor.
Sebep: 400 ml yazısının yanında "e" işareti olması lazımdı diyor.

Şimdi dön başa.


IP
aydinmur
Yönetici
Yönetici
Simge

Kayıt Tarihi: 25-Haziran-2007
Konum: Adana
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 1468
Alıntı aydinmur Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 16-Ocak-2018 Saat 07:37
İthal etsen, Türk parasını yurt dışına göndersen, hiç kimse hiç bir şey sorgulamıyor. Hatta kolaylaştırılıyor.

Türk çalışanlarının kazanacağı şekilde bir şey üretecek olsan cezalandırılıyorsun.

Bu ülkede yöneticilerde zihniyet değişmezse, değil ilaç, ayakkabı çekeceği üretilmez. Üreticinin önü açılmalıdır. Üretici desteklenmelidir, finanse edilmeli, açığı kapatılmalı, yönlendirilmeli, güçlendirilmelidir.

İsrail'de bir meslektaşım var.
Kendi muayenehanesinde ürettiği bir solüsyonu satıyor. Ruhsat gerekmiyor, O'nun devleti diyor ki: "madem hekimsin senden iyi mi bileceğim" diyor ve ürettiği solüsyonu satıyor.

Ben muayenehanemde 2 liralık diş fırçası satsam 1300 TL vergi cezası yerim.

Gargara formüle etsem firmaya bedava versem firması etiketten geri döner.

Burun damlası diyorsunuz ya, etkilendim de yazdım bunları.

IP
aydinmur
Yönetici
Yönetici
Simge

Kayıt Tarihi: 25-Haziran-2007
Konum: Adana
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 1468
Alıntı aydinmur Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 16-Ocak-2018 Saat 07:42
Orjinalini yazan: Fayda

Hocam üst damaktaki beyazlıkla ağız kokusu arasında bir ilişki var mı?


Hayır
IP
Mnsm
Üye
Üye


Kayıt Tarihi: 02-Ocak-2016
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 66
Alıntı Mnsm Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 16-Ocak-2018 Saat 18:16
yani hocam ne yapacak bukadar mağdur insan ömür boyu dilimizimi fırçalıcaz yada insanlardan ı--uzak yaşamayamı çalışacaz
bence bu kadar zor değil gargara da damlada tedavi ediyorsa ne gerekiyosa yaplalım
yok sadece bastırıyorsa denemekten bıktık
IP
hile123
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 17-Aralık-2017
Konum: İstanbul
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 5
Alıntı hile123 Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 18-Ocak-2018 Saat 11:04
Murat hocam sabah dilimi fırçalıyorum öğlen kadar rahatım fakat öğlen arkadaşlarımla yemek yiyorum yemek artıkları tekrardan o dilimin arka kısmında kalıyor ve koku yapıyor. Ben şimdi her yemekten sonra dilimi fırçalayamam ki. Yani bunun için 2 kere dahiliyeciye gittim bakteri, mantar yok dediler. Sizce neden böyle oluyor? Dilimin o her yemekten sonra beyaz oluyor ve koku oluşuyor.
IP
aydinmur
Yönetici
Yönetici
Simge

Kayıt Tarihi: 25-Haziran-2007
Konum: Adana
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 1468
Alıntı aydinmur Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 18-Ocak-2018 Saat 16:00
Orjinalini yazan: hile123

..... Ben şimdi her yemekten sonra dilimi fırçalayamam ki.


Dil sırtında kaplama, ne sıklıkla oluşuyorsa ona uygun sıklıkla dilinizi fırçalamanız gerekir. Sihirli çözüm arayıp beklentilerinizi yükseltmeyin. Aksi halde mutsuz olursunuz.
-M
IP
Burazin
Üye
Üye


Kayıt Tarihi: 19-Ağustos-2017
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 61
Alıntı Burazin Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 19-Ocak-2018 Saat 16:55
Ağız kuruluğu sebebi ile artmış fizyolojik ağız kokusundan rahatsız oluyordu. Bu sebeple obsesif karakterde kaygılar yaşıyordu.
Tip 5 ağız kokusu sebebiyle ortodontiste ve psikiyatriste yollandı.

Yukaridaki bilgiler muayene ettiginiz hastaniza ait
Artmis olsa bile fizyilojik agiz kokusunu baskalari duymaz degil mi?
IP
aydinmur
Yönetici
Yönetici
Simge

Kayıt Tarihi: 25-Haziran-2007
Konum: Adana
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 1468
Alıntı aydinmur Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 20-Ocak-2018 Saat 12:22
Orjinalini yazan: Burazin

Yukaridaki bilgiler muayene ettiginiz hastaniza ait Artmis olsa bile fizyilojik agiz kokusunu baskalari duymaz degil mi?



Değerli Burazin kardeşim
Bir kişi, hasta, bireysel örnek veya özgün bir insanı işaret edecek hiç bir vaka üzerinde bu forumda konuşmadığımı biliyor olmanız gerekirdi. Kendinize veya başkasına ait herhangi bir özel bilginin bu ortamda tartışmaya açılmasını isabetli bulmadım.

Bundan sonra benzeri mesajlar foruma yollanırsa silinecektir. Titizliğiniz için teşekkür ederim
-M

IP
Burazin
Üye
Üye


Kayıt Tarihi: 19-Ağustos-2017
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 61
Alıntı Burazin Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 20-Ocak-2018 Saat 16:47
Anladım dikkat edeceğim iyi günler
IP
Sayfa   2 Sonraki >>
Yanıt Yaz Yeni Konu Gönder
Konuyu Yazdır Konuyu Yazdır

Forum Atla
Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme
Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma
Kapalı Forumda Cevapları Silme
Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme
Kapalı Forumda Anket Açma
Açık Forumda Anketlerde Oy Kullanma

Buradaki yazılar, fikir, görüş ve tavsiyeler muayene ve tedavi yerine geçmez. Fikir vermek içindir.
Bu forumda yazılanlardan bir kısmı isim ve kimlik bilgileri silinerek tıbbi veya eğitim amacı ile kullanılabilir, üçüncü parti yazılarda veya internet ortamında (isimsiz olarak) yayınlanabilir. İletişim için Tıklayınız.

Agiz kokusu sebepleri hakkında
Ağız kokusu tedavisi hakkında

Sık sorulan sorular ve cevapları buradadır:

Ağız kokusu gargarası PharmolZn
Ağız kokusu spreyi