Ağız Kokusu
     
 
Ağız kokusu herkeste hep vardır, fakat hissedilirse ve hissedildiğinde hastalıktır. Farkında değilseniz ağız kokunuz yoktur.

Foruma yeni gelenler bu kitabı indirip okuyunuz.

 
  Aktif Konular  Forum Üyelerini Göster  Takvim  Forumu Ara  Yardım  Kayıt Ol  Giriş
Ben iyileştim
 Ağız Kokusu | AĞIZ KOKUSU Soru ve cevapları | Ben iyileştim
Mesaj icon Konu: İyileştim arkadaşlar tecrübelerimi anlatıyorum. Yanıt Yaz Yeni Konu Gönder
Yazar Mesaj
Haohao
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 17-Ocak-2017
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 5
Alıntı Haohao Cevaplabullet Konu: İyileştim arkadaşlar tecrübelerimi anlatıyorum.
    Gönderim Zamanı: 28-Mart-2017 Saat 14:21
Arkadaşlar daha önce yine bu forumda yeni keşfettiğim ürünleri yazmıştım sağolsun bir çok arkadaş yorumda bulunmuş öncelikle umarım o arkadaşlar bu yazıyı okurlar.Bu konuyu uzatmadan kendimi tanıtmak istiyorum öncelikle ben 22 yaşında spor kariyeri olan bir üniversite öğrencisiyim bunun neden yazdığımı anlayacaksınız.
Bu problemi yaklaşık bir senedir çekiyordum bunun ortaya çıkışı ise kız arkadaşımın uyarısı neticesinde oldu onun uyarıları sayesinde çözüm aramaya başladım vede kurtuldum sosyal hayatımda bu sorunum açıkcası çok az ortaya çıkıyordu vede bende çok az hissediyordum,ama umursamıyordum açıkcası.Tabi bir şeyin üstüne ne kadar durursanız o kadar artar işte bu noktada tecrübelerimi anlatmayı çok istiyorum arkadaşlar bakın bende herkes gibi internete bir çok yere ve bakılması veya uzmanlar dışında her yere bakan ve yorum yapan birisi oldum.Bunu altını çizerek belirtmek istiyorum buradaki neredeyse herkes gibi problemin ağzımdan kaynaklaşacağını değil midemde bağırsaklarımda bademciklerimde vb. olduğunu o kadar düşündüm ki ve bunun peşinden o kadar çok gittim ki şu anda gülüyorum neredeyse 800 tl yakın para harcadım ve tekrar diyorum öğrenciyim...Test yaptırdım,bakteri sayımına girdim bir hafta bekledim kan testi neredeyse her test , şu anda biraz büyük sözü dinlemenin açıkcası neden önemli olduğunu görüyorum.Arkadaşlar siz bir şeyi ne kadar var derseniz gerçekten oluyor haftalarca reflüm var diye reflü ilacı kullandım yataklardan kalkmadım ama birazdan geliceğim konudan sonra eser yok bu bir örnek ve de malesef siz tıp konusunda ne kadar alma konusunda inatçı olursanız oda verme konusunda istekli oluyor hastayım derseniz bu mantıkla çalışan tıp dünyasında hastasınızdır,ve de bir ilaç alırsınız bu kadar basit illaki birşey çıkar..
Diyebilirsinizki neden bir dişçiye gitmedin ki bu kadar uğraşacağına işte arkadaşlar komik tarafıda bu tam 4 dişçiye gittim 2 si özeldi 2 si devlet her doktorda dolgularımın ve ağzımın gayet temiz olduğunu söyleyip beni tebrik ettiler inanabiliyormusunuz.Tabi bende bu durumdan sonra önceki yazdığım herşeyi yaptım
ama ağzımda büyük bir diş boşluğu var ve bunu göstermek için rastgele bir dişçiye gittim ve o bana 5 tane çürüğümün olduğunu ve de bunlara mudahale etmesi gerektiği söyledi şaşırdım anında operasyona başladı bir aletle çürüklerimi gösterdi operasyon esnasında da bunları gösterdi hayatımda bu kadar şaşırmadım 800 tl artı 4 diş doktoru 5 tane çürüğü göremedi böyle birşey olabilir mi?(paylaşmayı düşünüyorum fotoğrafları)Üsten dişi açtıklarında alt kısımlardan diğer dişlerede geçmişlerdi çürükler o gun operasyon sonunda sinirden yerimde duramadım kimseye bundan bahsetmedim çünki artık ailemin gözünde kendisiyle bu kadar uğraşan bir adam olmakta istemiyordum fakat işin özeti 5 haftalık randevu periyotu sonunda tüm sorunlarım çözüldü.
Arkadaşlar ne demek istiyorum Murat hocamın bir videosunda şunu dediğini duymuştum ağız kokusu bir bozulmaya çürümeye işarettir çürüme olduğu için o koku oluşur şimdi tabikide midesinde veya bir başka organında problemleri olan insanlar olacaktır ama arkadaşlar hepinizmi böylesiniz ? Lütfen iyi bir ağız kontrolunden geçin ama işini seven doktora gidin yanlış hatırlamıyorsam bir istatistikte ağız kaynaklı kokular yüzde 90 oluşturuyordu gerçekten hepimiz yüzde 10 muyuz ? Ve yine söylüyorum benimde dilim sapsarıydı 30 dakika kazıdığımda hala aynıydı şimdi eser yok . Benim 1 senelik tecrübelerim boyle maddi kayıplar güvensizlik sonunda öğrendiğim insanın kendisini hiçbirşeye inandırmaması gerekiyor insan beyni siz komut verdiğiniz taktirde bunu gerçek algılayabiliyor malesef.Umarım çok devrik ve anlaşılamaz bir yazı olmamıştır ama toparlayabildiklerim bunlar.
IP
sifa
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye


Kayıt Tarihi: 03-Nisan-2013
Konum: Ankara
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 256
Alıntı sifa Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 28-Mart-2017 Saat 21:36
Çok geçmiş olsun Allah bol bol şifa versin. 800 tl dediğin muhtemelen vega test. O test de vücudun daki ağır metal oranı da çıkar. Nerede yaptirdin ve testi kim yorumladı acaba.. ayrıca kurtulmak çok güzel birşey tabi ki ama zaten burada ki bir çok insan en az 15 senedir bu sorunu çekiyor. Yani diş hekimleri bizim için çok geride kaldı. Elbette herkesin sorununun kaynağı olamaz. Ama eğer dis ve kbb ugrastiysaniz ve olmadıysa mide ve bagirsaktan başka uğraşmak için yer kalmıyor zaten. O da etkisini gösteriyor. Yani bakış acisinizi dis ile ve ağız florasiyla sınırlamak yanlış. Sen böyle kurtulmussun çok geçmiş olsun. Ama herkesin çözümü elbette burda olamaz. Anlatim için teşekkürler :)
IP
allahkurtarsın
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 28-Ocak-2017
Konum: İstanbul
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 15
Alıntı allahkurtarsın Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 29-Mart-2017 Saat 00:12
Ağız kokun nasıl bir kokuydu flagly nidazol etki ediyor muydu detaylı yazar mısın
IP
ahmetmehmet1
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 01-Kasım-2014
Konum: İstanbul
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 178
Alıntı ahmetmehmet1 Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 29-Mart-2017 Saat 19:08
benimde dolgular sayesinde %70 oranında azaldı. küçücük çürük bile olsa diş fırçaldıktan sonra azalıyorsa gidiyorsa koku diş kaynaklıdır. bende 2-3 sene filan oldu foruma üyeliğim var. %30 yide burun ameliyatı sonrası düzeleceğini inanıyorum.
IP
Haohao
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 17-Ocak-2017
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 5
Alıntı Haohao Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 29-Mart-2017 Saat 20:50
Aslında toplam olarak demek istemiştim sinus grafisi burnum için bakteri varmı diye halobakteri vs vs . tek bir test değil yani.Aslında demek istediğim eğer çürük vesaire eski dolgu varsa siz nekadar dikkat ederseniz edin o kaybolmayacak bir kere oluştuktan sonra gitmeyeceği o yüzden çürüğü olan veya dolgusu amalgam olduğundan belli bir sene sonra değiştirmeyen insanlar genellikle bunun üstüne gitmediğinden veya eski muayenesi ile arasında diş için söyliyorum eper bir süre olan insanlar sorun gerçekten bu olabilir.Çünki bir arkadaş vardı bu sitede dilinin fotoğrafını paylaşan unutmuyorum herşeyi yaptığını söylemişti 40 dakika dilini fırçalıyormuş hatta ama yorumda bir arkadaş çürüğün var demişti o zaman bir cevap görmemiştim bunun hakkında... fakat son gelişmesini bilmiyorum hatam varsa düzeltirsiniz. Flagly ve nidazol kullanmadım bilmiyorum üzgünüm .Bu arada faydası olur belki bir sene önce burun deviasyonu ameliyatı oldum ve not düşüyorum ve nefes geçtikten sonra burun eti küçültme ameliyatı oldum ama nefes problemim var diyeydi.Ama arkadaşlar söyliyorum ben diş fırçalama alışkanlığımı kendi kendime öğrendim bu ülkemizde önemsenmiyen bir konu genel olarak dişin acımıyorsa birşeyin yoktur mantığı var bizim ülkemizde o yüzden eskiden olan ağrı yapmayan bir çürüğünün uzun süreli +5 sene gibi dolgunuz varsa bilemezsiniz lütfen düşünün bunu.
IP
aydinmur
Yönetici
Yönetici
Simge

Kayıt Tarihi: 25-Haziran-2007
Konum: Adana
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 1320
Alıntı aydinmur Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 30-Mart-2017 Saat 07:40
Haohao kardeşimizin söyledikleri arasında 2 konuyu biraz açıklamak istiyorum.

Birincisi: Amalgam dolguların koku yaptığına ilişkin elimizde hiç bir delil yoktur. Tam tersine içinde gümüş ve çinko bulunduğu için amalgam dolguların ağız kokusunu engellediğini zannediyorum.

İkinci konu: yurt dışında 5 senesi dolan köprü, kaplama, dolgu, protez yeniden yapılsın diye bir uygulama var. Sigorta şirketleri parayı ödediği için hastanın cebinden hiç veya az para çıktığı için böyle cömert bir kuralı gözlerini kırpmadan getirmişler.

Bu gün ülkemizde fiyatlar ilden ile ve semtten semte değişmekle birlikte kendi adıma söylüyorum: 1 porselen kaplama 200 TL, dolgu 100 Tl dir ve hiç ucuz değildir. Ülkemizde bu ücretin tamamını hasta öder. Bir asgari ücretli bir tane ekmek bile satın almayıp maaşının tamamı ile ayda 7 kaplama yaptırabilir.

Batıdaki kurallar ile kendi konforumuzu ipotek etmeyelim. İnsanları 5 sene kuralına yönlendirmemek lazımdır. Ülkemiz koşullarına göre her dolgu, kaplama, protez peryodik ücretsiz muayene edilir, şikayet veya bozulma varsa değiştirilir şeklinde uygulan(malıd)ır
-M

IP
ahmetmehmet1
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 01-Kasım-2014
Konum: İstanbul
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 178
Alıntı ahmetmehmet1 Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 30-Mart-2017 Saat 22:31
Dolgu fiyatları ve diş fiyatları gerçektende pahalı. Bugün bir dişiniz ağrı girse hastaneye gidiyorsunuz devlet diş yakın diye sabah açık diye gittim acil diş hekimine gidiyorsanız bakıyor ilaç veriyor. Hemen orada tedavi etmiyor çünkü randevu yok orada acıdan ölsen etmezler. Sonra randevu almak 15 gün sonra alınıyor. 15 gün sonra gidiyorsun doktor kontrol ediyor boş güne işlem tarihini veriyor ve kanal tedavisini oluyorsun tabi hala acıdan yaşıyorsan. Böyle sistem var. Tabi özelde yaptırdım 200 tl para verdim kanal tedavi + dolgu o zamanlar ucuzdu simdi 300 olmuş :) . Yine haftaya gidecem dolgu için 200 tl 2 dolgu için verecem. 200 tl az para değil 50 tl olması lazım dolgu başına ama nerede. Zaten parası olan özele gidiyor asgari maaşlı zor gider. Çoğu türk insanında dişinde çürük vardır mutlaka.
IP
Ethic
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 31-Mayıs-2017
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 38
Alıntı Ethic Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 31-Temmuz-2017 Saat 20:15
Merhaba, gerçekten koku su an hala yok mu
IP
effect
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 02-Eylül-2012
Konum: İstanbul
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 262
Alıntı effect Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 03-Ağustos-2017 Saat 01:23
Merhaba arkadaşlar
Sorunun sebebini buldum hem soruna neden olan kök nedeni, hem de azaltan etmenleri sıralayacağım.

-Sorunun mide bağırsak florası olduğunu düşünüp 36 saat açlık oruçları yaptım. Akabinde karaciğer temizliği (3 gün sadece elma suyu içilip ardından zeytinyağlı limonlu karışım ..) Sonra ara verip 3 günlük açlık orucu tuttum.

Karaciğer temizliği sonrası ve öncesi 2 hafta sadece sebze meyve yedim. Sıfır et, yumurta protein, ekmek ...
Temizlik sonrası 2-3 hafta sıfır koku. İnanılmaz şekilde hiç ama hiç koku olmadı ben de hissettim bunu.

Ama nedeni bunlarla ilgili değil. Bir gün tesadüf eseri burun çaydanlığı aldım. netipot diye geçiyor galiba ismi.
Yalnız önceden zaten sinüs rins kit kullanmıştım bir ara ama işe min seviyede yaramıştı.
burun çaydanlığı ile genzime doğru temizlik yaptım ve çok yoğun sekresyon sıvıları çıktı. Genzimi hiç olmadığı kadar temizleyebildim bu aletle. İnanılmaz bir rahatlama sağladı. Sinüs rins de öyle olmamıştı.

Gelelim açlık oruçları ve karaciğer temizliği ile ilgisine. Ağır protein gıdalar sekresyon sıvılarını çok artırıp yoğunlaştırıyor. Sebze ağırlıklı beslendiğimde bu sıvılar çok seyreldiği için bu dönemlerde koku olmuyor.

Ayrıca toza alerjim var gibi. Tozlu ortamda yoğunlaştığı için şikayetim artıyor.

Burnumun sadece bir tarafında hiç bir şekilde akmayan sürekli biriken bir tıkanıklık var. Bu aletle bunu sabahları temizlediğimde 8 saat filan gerçekten idare ediyor hatta bazen dişlerimi fırçalamadan bu temizlikle bile koku olmuyor. Bu tıkanıklık anatomik bir sorundan mı yoksa tamamen alerjik mi henüz onu çözemedim. Kullanırken videolarda olduğu gibi bir taraftan tutup diğer taraftan akması şeklinde değil de diğer burun deliğini kapatıp genzimi iyice temizliyorum. Bu arada kbb'nin yıllardır koyduğu teşhis (1000 defa özele gittim) ; sinüzit yok, kanallar açık, alerjik rinit (birşey bulamazlarsa öyle diyorlar.)

Karaciğer temizliği vs alerjilerin yok olması için çok önemli bence. Alerjiler azalırsa geniz akıntı sorunları iltihaplanma azalıyor.
Bu nedenle bu tür temizlik işlemleri sonrası insanı yanıltan bir iyileşme hali oluyor.

Bu soğan kokularının vs 2 gün geçmeyişi hep bu bir türlü akmayan sekresyonlarla ilgili. Burnumdaki ağırlığı fazlasıyla hissediyorum ve sürekli temizleme ihtiyacı hissediyorum.

Bu arada sürekli sebze yersem hiç sorun yok ama bu kez kan değerleri çok düşüyor. Öyle de olmuyor yani.

IP
pharmacy
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 19-Nisan-2013
Konum: Konya
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 22
Alıntı pharmacy Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 03-Ağustos-2017 Saat 16:32
Aslında çok mantıklı.Yani benim de son zamanlarda farkettiğim şey aşırı yemek yedikten sonra kokuyla birlikte geniz akıntısında da artış oluyor ve çok yoğun bir kıvamda hissediyorum bunu ama beslenme olarak hafif şeyler tükettiğimde sebze, meyve, yeşil çay vs. hem kokuda azalma oluyor hem geniz akıntısında.Ve dediğiniz gibi burnu ve genzi iyice temizlediğimizde koku yüksek oranda gidiyor.
IP
bedbahtadam
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 05-Ağustos-2017
Konum: Ankara
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 11
Alıntı bedbahtadam Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 05-Ağustos-2017 Saat 13:43
Aynen böyle neti pot kullanmadim ama sinus rinse kitin faydasi bende de cok kisa suruyor ama proteinden kisarsam o bogaza yapisan seffaf koyu akinti cok cok azaliyor sogan kokusu vs kalici olmuyor rahatsiz etmiyor. Ömür boyu imkansiz tabi proteinsiz yaşamak ): netipot death diye bir sey var internette ölüme falan mi sebep oluyor acaba bir arastir istersen hocam
IP
effect
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 02-Eylül-2012
Konum: İstanbul
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 262
Alıntı effect Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 07-Ağustos-2017 Saat 10:20
Orjinalini yazan: bedbahtadam

Aynen böyle neti pot kullanmadim ama sinus rinse kitin faydasi bende de cok kisa suruyor ama proteinden kisarsam o bogaza yapisan seffaf koyu akinti cok cok azaliyor sogan kokusu vs kalici olmuyor rahatsiz etmiyor. Ömür boyu imkansiz tabi proteinsiz yaşamak ): netipot death diye bir sey var internette ölüme falan mi sebep oluyor acaba bir arastir istersen hocam


yabancı kaynaklarda bu şekilde bir bilgi geçiyor. Neden olarak da musluk suyu kullanımı denmiş. Ben de kaynatılmış musluk suyu yada hazır su kullandım hep. Aynı suyu içtiğinizde mide asitiniz bakterileri yok edebiliyor ancak burun mukozası için hijyen su çok önemli. Bu çok önemli bir nokta teşekkürler belirttiğiniz için.
IP
ahmetmehmet1
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 01-Kasım-2014
Konum: İstanbul
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 178
Alıntı ahmetmehmet1 Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 08-Ağustos-2017 Saat 00:08
aynen öyle. sinüs rinse için musluk suyu kullanımı pis su yani kullanımı sonuçu beyinde tümör gelişimi oluyor zaten sinüsler oraya yakın sonra ölüme kadar gidiyor. okuduğuma göre 2 kişi yabancı ülkede Amerika da ölmüş.

Onun için normal içme suyunu 20-30 saniye kaynatmak iyidir.
IP
bedbahtadam
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 05-Ağustos-2017
Konum: Ankara
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 11
Alıntı bedbahtadam Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 08-Ağustos-2017 Saat 01:16
Ne demek, bir şey soracagim bu netipot kullandiktan sonra insanlarla yuzyuze konusabiliyor musunuz? Burunlarini tutma vs gibi seyler gözlemliyor musunuz ua da ailenize sordunuz mu koku var mi diye? Sikayetlerimiz birebir ayni cevabiniz cok onemli tesekkurler
IP
effect
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 02-Eylül-2012
Konum: İstanbul
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 262
Alıntı effect Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 20-Ağustos-2017 Saat 08:24
netipot kullandıktan sonra sıfır koku ve saatlerce idare ediyor inanın.

Genzimden boğazıma kadar temizlik yapıyorum bazen koyu kıvamlı sıvılar çıkıyor sonrasında sıfır koku saatlerce. Sorunum sıfıra yakın şuan

Yalnız bir şey soracağım;

Daha önce biorezonans cihazına girdiğimde bronşlarımda iltihap çıkmıştı.
bu aletle genzimi temizlerken çok hırıltılı bir öksürük başlıyor ve balgam çıkarıyorum.

Akciğerlerimi nasıl temizleyebilirim fikri olan var mı? Sanırım iltihap söz konusu.

Arkadaşlar bu dediğim yöntemleri deneyin bir çoğunuz kurtulacak emin olun.




IP
Umutla
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 20-Mayıs-2017
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 8
Alıntı Umutla Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 21-Ağustos-2017 Saat 19:27
Effect burda forumda bi kişinin bile kurtulması demek hala umut oldugu anlamını tasıyo çünkü insan cok yogunlaşıp urastıktan snra pes ediyo bir süre . Sonra sil bastan harıl harıl yeniden arastırmalar testler vs tekrar tekrar atnı seyleri denemkten o kdr yoruldum ki senn iyileşiyorm demen bnm için cok büyük bi umut ışıgı ve motivasyon kaynagı umarım mutlu günler bizim içinde kapıdadır 🤗 Bn heryere soruyorm netipotı bulamadm almamız için tavsiye edwbileceğim bi yer varmı heryerde sinüs rinse var ama netipot yok
IP
bedbahtadam
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 05-Ağustos-2017
Konum: Ankara
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 11
Alıntı bedbahtadam Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 22-Ağustos-2017 Saat 03:04
Hangi caydanligi kullaniyorsun internetten siparis verecegim nasil bisi almaliyim... Sikayetlerimiz ayni kurtulmam lazim
IP
Mehmet
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 27-Kasım-2011
Konum: Bursa
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 386
Alıntı Mehmet Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 22-Ağustos-2017 Saat 15:01
Netipot yerine sinusrinse de aynı bir gun boyunca benin kokuyu etkisiz hale getiriyordu...
IP
effect
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 02-Eylül-2012
Konum: İstanbul
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 262
Alıntı effect Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 22-Ağustos-2017 Saat 20:59
rhino horn nazal yıkama diye geçiyor şimdi baktım. Ben onu aldım. sinüs rinsle alakası yok bence. Bu benim sorunumu tamamen geçirdi. tamamen iyileştim artık.
Evet bu mucizeye tanık oldum. Halen olduğunu düşündüğüm bir çeşit anatomik bozukluktan dolayı boğazımda sekresyon birikiyor ve onu ya çok baharatlı yediğimde yada yüzdüğümde atabiliyorum. Yada sadece sebze yiyerek halledebiliyorum. Artık hiç birine gerek kalmadı. Şuan akciğer temizliğine odaklandım ama çok meşakkatli bir şey. Nasıl ve nereden başlayacağım bilmiyorum.
IP
effect
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 02-Eylül-2012
Konum: İstanbul
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 262
Alıntı effect Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 08-Eylül-2017 Saat 03:33
Arkadaşlar boğaz yanmasından bahsedilmiş bende de oluyor bu zaman zaman, tahriş ve alerji kaynaklı olabilir. Ben alerji testi yaptıracağım
IP
Ethic
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 31-Mayıs-2017
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 38
Alıntı Ethic Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 08-Eylül-2017 Saat 21:36
Effect %100 geçmeme nedeni akciğerle de alakalı olabilir cnkü geniz akıntısı etkileyebiliyor. Daha önceden hiç domuz gribi vs geçirdin mi ya da şiddetli üst solunum yolu enfeksiyonu bunlar çok etken, sinüs rinse y da diğeriyle KBB şikayet kısmını hallediyoruz ama akciğer temizlenmediğinden hala anaeroblar. Koku yapıyor. Ben hasta olduğumda burun tıkanıklığı geniz akıntısı ile başlıyor sonra öksürük daha da derinleşmeye başlıyor özellikle takip ettim kendimi sadece KBB olmadığını anladım. Bir baktırır n bence
IP
ahmetmehmet1
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 01-Kasım-2014
Konum: İstanbul
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 178
Alıntı ahmetmehmet1 Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 09-Eylül-2017 Saat 09:28
1.5 ay önce burun ameliyatı oldum. nefes alma düzeldi zaten koku geçmese bile olması gerek herkesin rahat nefes alımı için. Farenjit vardı bendede ben bunu burun eğriliği olduğu için sanıyordum 1.5 ay geçmeyince doktora gittim. 2-3 sene öncede midede sorun vardı geçti sanmıştım tekrarlamış. Endoskopi olacağım 2-3 haftaya neymiş öğreneceğim. 2-3 sene önce yaptırdığımda h.bak virüsü çikmamıştı.

Kısaca boğaz yanması, farenjit vs reflü ile alakalı. Reflü emin olmak için endoskopi ile parça alınıyor en net sonuç o veriyor.
IP
Yanıt Yaz Yeni Konu Gönder
Konuyu Yazdır Konuyu Yazdır

Forum Atla
Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme
Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma
Kapalı Forumda Cevapları Silme
Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme
Kapalı Forumda Anket Açma
Açık Forumda Anketlerde Oy Kullanma

Buradaki yazılar, fikir, görüş ve tavsiyeler muayene ve tedavi yerine geçmez. Fikir vermek içindir.
Bu forumda yazılanlardan bir kısmı isim ve kimlik bilgileri silinerek tıbbi veya eğitim amacı ile kullanılabilir, üçüncü parti yazılarda veya internet ortamında (isimsiz olarak) yayınlanabilir. İletişim için Tıklayınız.

Agiz kokusu sebepleri hakkında
Ağız kokusu tedavisi hakkında

Sık sorulan sorular ve cevapları buradadır:

Ağız kokusu gargarası PharmolZn
Ağız kokusu spreyi