Ağız Kokusu
     
 
Ağız kokusu herkeste hep vardır, fakat hissedilirse ve hissedildiğinde hastalıktır. Farkında değilseniz ağız kokunuz yoktur.

Foruma yeni gelenler bu kitabı indirip okuyunuz.

 
  Aktif Konular  Forum Üyelerini Göster  Takvim  Forumu Ara  Yardım  Kayıt Ol  Giriş
Ben iyileştim
 Ağız Kokusu | AĞIZ KOKUSU Soru ve cevapları | Ben iyileştim
Mesaj icon Konu: İyileştim Yanıt Yaz Yeni Konu Gönder
Yazar Mesaj
umutsuz
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 26-Mart-2015
Konum: İstanbul
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 18
Alıntı umutsuz Cevaplabullet Konu: İyileştim
    Gönderim Zamanı: 13-Mayıs-2017 Saat 02:17
Arkadaşlar benim sorunum psikolojikmiş. Gittiğim psikiyatrist buhu söyledi. Okb teşhisi koydu. 1 yıl ilaç kullandım ve iyileştim sanırım. Artık bu takıntıdan büyük oranda kurtuldum. Tedaviye başladığımdan beri foruma uğramadım. Burada yazanların tekrar takıntılarımı tetiklemesinden korktum. Ama artık yazabiliyorum. Yaşadıklarım o kadar gerçekçiydi ki. Doktor doktor gezdim.Herşryden şüpheleniyordum. Dişler, geniz akıntısı, mide ve dahs aklıma gelmeyen bir sürü şey...Ve ben şüphelendikçe gelişmeler de şüphelerimi destekliyordu. Gittiğim onca doktordan sadece bir tanesi sizde ağız kokusu yok dedi. Diğerleri bir şey söylemiyordu olumlu ya da olumsuz. Ben şikayetimi söylüyordum, onlar da ilaç verip gönderiyordu. Şimdi düşününce trajikomik bir durum. Ama ciddi sıkıntılar yaşadım. Mesleğimi bırakma noktasına geldim. Sorunun psikolojik olsbileceği aklımın ucundan bile geçmezdi.
Size tavdiyem lütfen psikolojik olabileceği ihtimali de aklınızın bir köşesinde bulunsun. Mümkünse bir psikiyatriste görünün.
Allah hepinize acil şifalar versin. Klişe olacak ama umudunuzu yitirmeyin, bakın benim seçtiğim nick umutsuzdu. O zamanlar ki ruh halimi yansıtıyordu. Ama nefes aldığımız sürece umut hep varmış. Yaşadım, gördüm. Dualarım sizinle olacak.
IP
aydinmur
Yönetici
Yönetici
Simge

Kayıt Tarihi: 25-Haziran-2007
Konum: Adana
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 1273
Alıntı aydinmur Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 15-Mayıs-2017 Saat 18:50
Buradaki arkadaşlarımın %50 den fazlasının sizin durumunuzda olduğunu tahmin ediyorum.

Her forum üyesi bu sözümü üzerine alınsın.
-M
IP
denizedogruu
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 24-Nisan-2017
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 17
Alıntı denizedogruu Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 15-Mayıs-2017 Saat 19:26
Hocam ben bunu da göz önünde bulunduruyorum ama burun tıkanıklığım var geniz akıntım var antobiyotiği de geniz eti için vermiş doktorum ameliyat olucam bayağı alıyorum yani kokuyu yine de danışmalı mıyız psikoloğa?
IP
denizedogruu
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 24-Nisan-2017
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 17
Alıntı denizedogruu Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 15-Mayıs-2017 Saat 19:34
Bir de hocam nörojenik ağız kokularında tedavi var mıdır?


Koku alabilen almaçlar (olfaktör sensor) ile donatılmış epitel hücre adacıkları nasofarinksin ve oronasal mukozanın muhtelif yerlerine saçılmış olabilir. Böyle şahıs genzinden koku almaktadır (retronasal olfaksiyon). Mesela bu hocam bunun tedavisi var mıdır?
IP
sifa
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye


Kayıt Tarihi: 03-Nisan-2013
Konum: Ankara
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 254
Alıntı sifa Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 16-Mayıs-2017 Saat 09:33
Ben burada ki arkadaşların bu kadar bilinçsiz olduğunu düşünmüyorum hocam. Yani sana karşında ki koku yok ağzın kokmuyor dediği halde sen koktugunu düşünüyorsan bu psikolojiktir evet. Ama bir çok insanın karşıdan aldığı tepkilerden dolayı burda olduğunu düşünüyorum. Yani ağzının koktygunu ve gerçekleri duymak tedavi olmak istediğini söylediğin de kimse seni kirmamayi düşünmez ve gerçeği söyler. Ben duydum yani ayrıca kendi kokumu da varız alıyorum ve neyle azalıyor neyle artıyor kontrol edebiliyor ve tespit edebiliyorum. Yine de sizin adınıza sevindim en azından kurtulmhssunuz bu psikolojiden.
IP
aydinmur
Yönetici
Yönetici
Simge

Kayıt Tarihi: 25-Haziran-2007
Konum: Adana
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 1273
Alıntı aydinmur Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 16-Mayıs-2017 Saat 15:34
Orjinalini yazan: denizedogruu

Bir de hocam nörojenik ağız kokularında tedavi var mıdır?


Yaş ilerledikçe azalır ve kaybolur. kesin tedavi sayılmasa bile yoğun ve uzun süre çinkolu ürünler kullanıldığında nörojenik Tip 5 ağız kokuları azalır.
-M
IP
Burazin
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 19-Ağustos-2017
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 16
Alıntı Burazin Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 14-Eylül-2017 Saat 23:38
Yaş ilerledikçe ve çinkolu üeün kullanıldıkça azalır demişssiniz
Hani tip5'in ağzı kokmazdı kafam çok karıştı
IP
aydinmur
Yönetici
Yönetici
Simge

Kayıt Tarihi: 25-Haziran-2007
Konum: Adana
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 1273
Alıntı aydinmur Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 15-Eylül-2017 Saat 08:07
Orjinalini yazan: Burazin

Yaş ilerledikçe ve çinkolu üeün kullanıldıkça azalır demişssiniz
Hani tip5'in ağzı kokmazdı kafam çok karıştı



Tip 5 ağız kokusu 2 türlü ortaya çıkar. Birincisi nöronal ve reseptör seviyesinde gerçekleşir. Nörojenik Tip 5 ağız kokusu denir.

Diğeri algı, seviyesindedir. PsikojenikTip ağız kokusu

Rica etsem şuraya bi göz atar mısınız:
http://www.agizkokusu.org/psikolojik-agiz-kokusu.html

Sayfayı okuduktan sonra Net olmayan bir şey varsa lütfen sormaya çekinmeyiniz.
-M
IP
Yess123
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 19-Eylül-2017
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 2
Alıntı Yess123 Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 19-Eylül-2017 Saat 20:58
Senelerdir kanalizasyon gibi kokan ağız kokusu problemi vardı... Ve internette dolaşırken bademcik taşını duydum ve dedim bu küçük taş mı böyle koku yapıcak diye umutsuz bir şekilde baktım bademcigime birşey göremedim ... Yine bademcik taşı videosuna denk geldim bir umut tekrar bademcigime baktım dilimi dışarı çıkartıp bademciklerimi sıktım baya bir oynadım ve o lanet olası igrenc mi igrenc kokulu taşları gördüm temizledim. Ve koku yok oldu ... Haftaya ameliyat olucam. bademciklerim cok girintili o yuzden hergun temizlemek zorundayım. Umarım sizde sağlığınıza kavuşursunuz . Sizinde gargara , dis fırçalayarak ve sakız çiğneyerek geçmiyorsa kokunuz buyuk ihtimal bademciklerdedir. O bademcigi sıkın, oynayın taslar girintilerden cıkıyor.
IP
Yess123
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 19-Eylül-2017
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 2
Alıntı Yess123 Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 19-Eylül-2017 Saat 21:10
Agziniza bir elinizle telefonun flashini tutun , diger parmaginizla bastirn bademciginizi rahat gorursunuz. Hemen pes etmeyin ugrasin bademciginizle cogunuzun sorunu bu bence.
IP
bedbahtadam2
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 13-Eylül-2017
Konum: Ankara
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 3
Alıntı bedbahtadam2 Cevaplabullet Gönderim Zamanı: Dün Saat 18:56
2 sene evvel tonsilektomi oldum bademciklerim aşırı girintili ve aşırı büyüktü bogazdan gelen o leş kokusu kayboldu ama agız kokusu devam ediyor demem o ki cok umut bağlamayın bademciğe (hele post nazal akıntı vs varsa) yabancı forumlarda kurtulan cok cok az tonsilektomi sonrası... benim kanaatim cogumuzun 20lik diş veya diş eti ya da sinus kaynaklı anatomik bozukluk ağız kokumuzun sebebi
IP
Yanıt Yaz Yeni Konu Gönder
Konuyu Yazdır Konuyu Yazdır

Forum Atla
Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme
Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma
Kapalı Forumda Cevapları Silme
Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme
Kapalı Forumda Anket Açma
Açık Forumda Anketlerde Oy Kullanma

Buradaki yazılar, fikir, görüş ve tavsiyeler muayene ve tedavi yerine geçmez. Fikir vermek içindir.
Bu forumda yazılanlardan bir kısmı isim ve kimlik bilgileri silinerek tıbbi veya eğitim amacı ile kullanılabilir, üçüncü parti yazılarda veya internet ortamında (isimsiz olarak) yayınlanabilir. İletişim için Tıklayınız.

Agiz kokusu sebepleri hakkında
Ağız kokusu tedavisi hakkında

Sık sorulan sorular ve cevapları buradadır:

Ağız kokusu gargarası PharmolZn
Ağız kokusu spreyi