Ağız Kokusu
     
 
Ağız kokusu herkeste hep vardır, fakat hissedilirse ve hissedildiğinde hastalıktır. Farkında değilseniz ağız kokunuz yoktur.

Foruma yeni gelenler bu kitabı indirip okuyunuz.

 
  Aktif Konular  Forum Üyelerini Göster  Takvim  Forumu Ara  Yardım  Kayıt Ol  Giriş
Söyleyeceklerim var
 Ağız Kokusu | AĞIZ KOKUSU Soru ve cevapları | Söyleyeceklerim var
Mesaj icon Konu: 2 metreden hissedilen koku Yanıt Yaz Yeni Konu Gönder
Yazar Mesaj
delikanlı06
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 11-Eylül-2014
Konum: Ankara
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 13
Alıntı delikanlı06 Cevaplabullet Konu: 2 metreden hissedilen koku
    Gönderim Zamanı: 12-Eylül-2014 Saat 08:35
arkadaşlar bu iğrenç şey reflü den olabilirmi? eğer olursa 20 yıl devam edermi ? hemde midede hiç bir ağrı olmazken ...açıkçası ben bu rahatsızlığı son 1 yıldır burun septum ameliyatı olduktan sonra şiddetinin arttığını gözlemledim
. bademciklerimde ise hiç bir ağrı hissetmiyorum ama dokununca o kadar iğrenç kokuyorlar ki ? bazen arasından peynirimsi bişeyler çıkarıyorum ...

murat hocam bu koku hem ağızdan nefes alırken hemde burundanalırken çevrede hissediliyor bademcik olma ihtimali var mı?
IP
bir hayalim var
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 14-Ekim-2013
Konum: İstanbul
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 231
Alıntı bir hayalim var Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 12-Eylül-2014 Saat 21:01
dostum bademcik taşlarin oluşuyorsa doktora görün derim.
agiz yoluyla 1 metreye kadar koku yayilabilir diye düşüyorum
hatta o kadar kötü şeyler ki 2 metreye kadar da yayilabilir kanaatindeyim..
ama burundan koku yayip yaymadiklari hakkinda herhangi bir fikrim yok.
agiz yoluyla koku yaydiklarina eminim. şimdi ameliyat ol veya olma diyememem kardeşim ama tavsiye ederim:)
ÇareSiZseniz ! Çare SiZsiniz !!
IP
afaff
Üye
Üye


Kayıt Tarihi: 09-Ocak-2014
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 81
Alıntı afaff Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 13-Eylül-2014 Saat 01:39
bademcikten kaynaklandığını sanmıyorum çünkü ben bademciklerimi aldırdım ve benim de burnumdan koku geliyor şu an bağırsaklarımda feci bi koku hissediyorum (probiyotik kullanmmama rağmen) ve bu kokuyu hissetmemle burundan gelen koku da artmış durumda açıkçası merk ediyorum solunum sistemiyle sindirim sistemi arasında nasıl bi bağlantı var gerçi murat hoca tip4 te açıklamış bu sindirilemeyen besinlerin bakteriler tarafından parçalanıp ortaya çıkan gazların kana karışması veya kolondaki gazların kana karışıp nefes yoluyla atılması ama ben şunu anlamıyorum probiyotik kullanırken nasıl hala bağırsaktaki zararlı bakteriler dominantlığını koruyabilir kabız veya ishal gibi hiçbir sorunum yok hatta probiyotik kullandığımdan beri daha rahat tuvalete çıkıyorum(bu probiyotiğin işe yaradığını gösterir) ama gel gelelim bağırsağımdaki aşırı miktardaki koku artışını ve onunla paralel burundan gelen kokudaki artışı anlayamıyorum
IP
bir hayalim var
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 14-Ekim-2013
Konum: İstanbul
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 231
Alıntı bir hayalim var Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 14-Eylül-2014 Saat 10:50
yanliş anlaşilmasin lütfen ben bademciklerden kaynaklandigni söylemiyorum.
bademcikler varsa onlar da kokuya neden olur diyorum.
herşeyden önce onlari halledebilirse iyi olur.
daha sonra diger sebepleri düşünmeli
ÇareSiZseniz ! Çare SiZsiniz !!
IP
delikanlı06
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 11-Eylül-2014
Konum: Ankara
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 13
Alıntı delikanlı06 Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 14-Eylül-2014 Saat 18:32
Bir hayalim var, dostum anladım...ama şunu düşünüyorum; nasıl bir kokudur ki 20 yılı aşkın bir süredir bağırsaklardan kaynaklansın kullanılan hiç bir ilaçtan etkilenmesin??
IP
afaff
Üye
Üye


Kayıt Tarihi: 09-Ocak-2014
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 81
Alıntı afaff Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 14-Eylül-2014 Saat 23:53
şimdi sen sadece ağızdan gelen kokudan bahsetseydin ben bunu diyemezdim ama işin içine burun da girince kendimde de olduğu için böyle bi fikir yürüttüm mesela benim önceden burnumdan koku gelmezdi sonra nasıl olduysa gelmeye başladı ben çoğu şeyi eleyerek ve gözlemlerim sonucu şu an bağırsağa yoğunlaştım illaki snn sorunun bağırsak olucak diye birşey yok tip2 de de kokunun burundan gelme ihtimali var o daha çok sinüzit vs ile igili ama (yani burunla ilgili sorunlar)

sana bişey sormak istiyorum
1-koku burnundan hep mi geliyordu yoksa benim gibi sonradan mı başladı
2-şu ana kadar denediğin hiçbir yöntem az da olsa işe yaramadı mı yani
IP
Helicobacter
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 17-Şubat-2012
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 123
Alıntı Helicobacter Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 15-Eylül-2014 Saat 19:06
içerde yabancı bir madde yoksa burun kendi kendine kokmaz. mideden gelen kötü koku, ağız boşluğunu, burun içini doldurur. su içerken kendini gırtlakta belli eder. Murat hocam yanlışım varsa lütfen düzeltiniz. saygılar...
IP
delikanlı06
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 11-Eylül-2014
Konum: Ankara
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 13
Alıntı delikanlı06 Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 15-Eylül-2014 Saat 23:44
afaff kardeşim.. kendimi bildim bileli koku hep vardı bende ... fakat sadece konuştuğum zaman insanlar rahatsız oluyorlardı burnumdan gelmiyordu.. fakat şimdi neredeyse 2 metreden insanlar rahatsız oluyorlar ve bunu görebiliyırum...baktırmadığım bi tek bademcikler kaldı; hiç ağrı sızı yapmadıklarından düşünemedim.. benim bademcikler küçük duruyor bi dokunayım dedim dokunduktan sonra bi kokladım elimi çok berbattı birde etrafı sivilce topluluğu gibi elimi kaşıyormuşum gibi algıladım bi baktıracam inşallah haftaya gelişnelerden haber ederim sizi
IP
samat43
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 15-Eylül-2014
Konum: Kütahya
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 15
Alıntı samat43 Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 16-Eylül-2014 Saat 16:23
kardeşim sizin yine iyi 2 metre benimki artık haddi aştı 15-20 yi buluyor hiçbirşey yokken birden bire çıktı artık her girdimğim ortamı kokutuyorum benim gibi böylesi olan varmı ki ?
IP
Misafir
Misafir
Misafir
Simge
Alıntı Misafir Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 21-Eylül-2014 Saat 13:24
Delikanlı06, burun ameliyatından sonra belki koku artmamıştır senin koku alman gelişmiştir. Bademciklerdeki o beyazli şeyler magma( bademcik taşı) olabilir. Ağız kokusu yapar. Ben bademcik ameliyatı oldum koku sürüyor.

Bir şey dikkatimi çekti, forumdaki mide sorunu olan herkeste antral gastrit var. Gastritin başka türü değil hep antral gastrit. Bende de var, hiçbir ağrım yanmam olmazdı. Sadece şişkinlik ve geceleri fazla gaz olurdu. Ağız kokusu için endoskopi oldum da o sayede öğrendim. En son gittiğimde gastroduedonit dendi.

Doktorlar anti asit, gaz giderici ilaçlar ve diyet veriyor ( bir gastroenterolog "taş yesen bir şey olmaz" demişti?! ) . Bir kez de helipak seti kullandım. Midemle ilgili acı yanma hâlâ yok. Ama et yediğimde ağız kokusundan ben bile rahatsız oluyorum. Sorun, mide - bağırsak - sindirim alanında çözülecek de kimbilir nasıl ne zaman...
IP
bir hayalim var
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 14-Ekim-2013
Konum: İstanbul
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 231
Alıntı bir hayalim var Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 21-Eylül-2014 Saat 20:02
serdar, yanilmíyorsam bademcik ameliyati olalí yaklaşík 1 sene oldu.
ameliyattíndan memnun musn? şimdiye kadar taşlar hiç oluştu mu?
ÇareSiZseniz ! Çare SiZsiniz !!
IP
Misafir
Misafir
Misafir
Simge
Alıntı Misafir Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 22-Eylül-2014 Saat 00:33
Bir yıl olmadı, yedi ay falan olmuştur. Bademcik taşı hiç yok, bademciklerle ilgili bir sıkıntım da yok. Ağız kokum ise devam ediyor. Ameliyattan pişman değilim, yaklaşık bir ay hemen her gün bademcik taşı çıkardım , ondan sonra ameliyata karar verdim.
IP
Hopeless
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 01-Şubat-2022
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 28
Alıntı Hopeless Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 01-Mart-2022 Saat 14:28
Arkadaslar tip 5 teshisi kondum ama bugun mecburen iş gereği biriyle çok yakın konustum bsna vivident uzattı ve paket sende kalsın dedi.Ne yapacagız çok kafam karıstı Yok mu istanbulda görüşebileceğimiz kimse
IP
Diloy
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye


Kayıt Tarihi: 28-Ağustos-2021
Konum: Bursa
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 155
Alıntı Diloy Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 02-Mart-2022 Saat 17:20
Hopeless benim teorim stres sonucu mide kapağı açılıyor ve koku geliyor ağızdan burundan. Ben bi teşhis almadım ama rahat olduğum insanların yanında kokmuyorum stres olduğumda çok fena koku oluyor tam bi rezillik değişik bi durum. Ben sindirim enzimi kullanıyorum ve kırmızı et yemiyorum ve bir süredir tepki almadım ama korkuyorum geri gelecek diye.
IP
Hopeless
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 01-Şubat-2022
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 28
Alıntı Hopeless Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 02-Mart-2022 Saat 19:02
Teşekkürler cevap verdiğin için diloy sakız veren arkadaşın sevgilisiyle yakın arkadasım bi şekidle sordurttum öyle bi şey yok benim içimden geldi verdim bana yardım ediyordu iş içind emiş ama arkadasım üzülmeyeyim diye demiş olabilir
IP
Diloy
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye


Kayıt Tarihi: 28-Ağustos-2021
Konum: Bursa
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 155
Alıntı Diloy Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 02-Mart-2022 Saat 22:14
Üfff bu insanlar hep bize gelince mi koktuğumuzu hissettirecek hareketler yapıyor ama aslında kokmuyormuşuz. Bi sal madem verme sakız falan.
IP
Hopeless
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 01-Şubat-2022
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 28
Alıntı Hopeless Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 04-Mart-2022 Saat 15:27
Evet bende inanmadım demek ki kokuyor verdi
IP
Tospik
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye


Kayıt Tarihi: 23-Ekim-2021
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 118
Alıntı Tospik Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 04-Mart-2022 Saat 16:00
Şimdi arkadaşlar, Murat hocaya gidip test olup, Tip5 vaka var sende, koku moku yok teşhisi koyulduktan sonra insanlardan ağzın kokuyor tepkisi alıyorsanız bi yerlerde yanlışlık var demektir.

Ya hocanın aleti yanlış ölçtü.
Ya o gün ağzınız kokmuyordu.
Ya size sakız veren kişinin tepkisini yanlış anladınız, ağzınız koktuğu için için değil öylesine, hediye olsun diye verdi size.

Yani o kişi size "ağzın kokuyor, al sana sakız" demediği müddetçe "vay efendim bana sakız verdi, elini burnuna götürdü, sağa baktı, sola döndü, camı açtı, fermuarını kapattı, kapşonunu çekti" gibi bahanelerle kendi kendimize kuruntu yaparsak işimiz var demektir. Bu böyle olmaz.
IP
Hopeless
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 01-Şubat-2022
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 28
Alıntı Hopeless Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 04-Mart-2022 Saat 20:25
Murat Hoca sağlama yaptıgını söyledi aletin yanlıs olma ihtimali varsa bile
İşte ya o gün kokmuyorsa ama baska zaman koktugu oluyorsa
IP
Tospik
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye


Kayıt Tarihi: 23-Ekim-2021
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 118
Alıntı Tospik Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 04-Mart-2022 Saat 20:55
Orjinalini yazan: Hopeless

Murat Hoca sağlama yaptıgını söyledi aletin yanlıs olma ihtimali varsa bile
İşte ya o gün kokmuyorsa ama baska zaman koktugu oluyorsa


Memur mu işçi mi bu koku yapan mikroplar 9-6 mesaisi yapsın yahu? Hmmm bugün canımız çalışmak istemiyor kokutmayalım şunun ağzını mı diyorlar yani? 😁
IP
Agızkokusu1
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 11-Ocak-2022
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 22
Alıntı Agızkokusu1 Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 05-Mart-2022 Saat 00:13
Tospik, sen ağzının 24/7 koktuğunumu düşünüyorusun eğer öyleysen sen de tip 5 sin :))
IP
Tospik
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye


Kayıt Tarihi: 23-Ekim-2021
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 118
Alıntı Tospik Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 05-Mart-2022 Saat 04:42
Orjinalini yazan: Agızkokusu1

Tospik, sen ağzının 24/7 koktuğunumu düşünüyorusun eğer öyleysen sen de tip 5 sin :))


Nasıl yani, sizlerde resmi tatillerde, dini ve milli bayramlarda, 24 saatin 3-4 saatinde koku kesiliyor mu? 😁

Kesiliyorsa buna sebep olan şey ne peki? Sürekli onu yapalım ve herkes kurtulsun bu dertten.
IP
bazenhissediyor
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 04-Ekim-2016
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 508
Alıntı bazenhissediyor Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 05-Mart-2022 Saat 13:13
Orjinalini yazan: Agızkokusu1

Tospik, sen ağzının 24/7 koktuğunumu düşünüyorusun eğer öyleysen sen de tip 5 sin :))



- Şüphelenmek tip5 olmak anlamına gelmez. Var olan şüphenin lehine bulgular delillerle sabit olursa buna rağmen kişi şüphede ısrar ederse tip5 olduğu söylenebilir.

- Sanırım ağız veya nefes kokusu 24/7 ve kesintili olmak üzere ikiye ayrılıyor. Örneğin dişi çürük ve ağız bakımı yetersiz biz ağızda var olan tip1 kokuyu ele alırsak kişi hijyen sağlamazsa ve gerekli tedaviyi gerçekleştirmezse kokunun kaybolması için hangi argümanımız var? tabii ki yok o halde 24/7 kokmaya devam edecek. Ağız veya nefes kokusu türü ve çeşidinin bolluğu sebebiyle kimi koku kaynakları kesintili koku oluştururken kimisi de müdahale edilmedikçe veya müdahale edilse dahi kesintisiz bir kokuyu ortaya çıkaracağını biliyoruz.

- Bu sebeple kendisinde sürekli koku olduğunu düşünen kişiye gerekli testler yapılıp onun bu iddiası çürütülmediği sürece sen tip5 sin demek doğru değildir. Zaten şu da bir gerçek Murat hoca da defaatle dile getiriyor uzun müddet tip5 harici tiplere sahip hastalar tedavi edilmedikleri için kolayca tip5 vakası haline geliyorlar. Bu sebeple forumun büyük kısmının aynı zamanda başlı başına tip5 olduğunu düşünüyorum.
sabaha kadar boş konuşarak kabullenilmektense mezara kadar konuşulmayanları düşünerek dışlanmayı yeğlerim..      
IP
Agızkokusu1
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 11-Ocak-2022
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 22
Alıntı Agızkokusu1 Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 05-Mart-2022 Saat 17:27
Ahahahahah tospik güldürdün beni. Bayramlarda kesiliyomu demişsin, aynen kesiliyor bayram ziyaretine gidiyolarmış benim bakteriler 😄Bi tutturmuşsun yok mesai saati yok resmi tatil Hey Allahım ya. Git bence murat hocanın kitabını oku, kokuların kesintili olduğu (buna tip 1 de dahil) açıkça yazıyor.
IP
Agızkokusu1
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 11-Ocak-2022
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 22
Alıntı Agızkokusu1 Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 05-Mart-2022 Saat 17:35
bazenhissediyor, gün içerisinde farklı saatlerde veya farklı dakikalarda bile ölçüm yapılırsa farklı değerlerde sonuçlar çıkacağını bizzat murat hoca söyledi. Peki hangi argüman bu değerleri değiştiriyor söylesene? Nasıl oluyorda farklı değerler çıkabiliyor her ölçüm yaptığımızda?? Bu demek oluyor ki gün içerisinde farklı zamanlarda koku değerleri artıp veya azalıp normal değere gerileyebilir. Bunun en bariz örneği benim tip1 olarak.
IP
Agızkokusu1
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 11-Ocak-2022
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 22
Alıntı Agızkokusu1 Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 05-Mart-2022 Saat 17:42
Ayrıca kokuların kesintili olması, murat hocanın yanlış teşhis vermesine sebep olmayacağını düşünüyorum çünkü murat hoca çok bilgili birisi oda bizden daha iyi biliyor kokuların kesintili olduğunu bunu bile bile yanlış teşhis vereceğini sanmıyorum.
IP
bazenhissediyor
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 04-Ekim-2016
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 508
Alıntı bazenhissediyor Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 05-Mart-2022 Saat 22:56
Orjinalini yazan: Agızkokusu1

bazenhissediyor, gün içerisinde farklı saatlerde veya farklı dakikalarda bile ölçüm yapılırsa farklı değerlerde sonuçlar çıkacağını bizzat murat hoca söyledi. Peki hangi argüman bu değerleri değiştiriyor söylesene? Nasıl oluyorda farklı değerler çıkabiliyor her ölçüm yaptığımızda?? Bu demek oluyor ki gün içerisinde farklı zamanlarda koku değerleri artıp veya azalıp normal değere gerileyebilir. Bunun en bariz örneği benim tip1 olarak.


Gün içerisinde her saat dakika saniyede kokuların sayısal değişkenliği her insan için geçerli olan bir olgu. Bunun nedeni bilinmiyor çünkü birçok organı ilgilendiren kompleks bir durum. Ben ağız kokusundan şikayetçi olan hasta bireylerden bahsediyorum. Kesintisiz şekilde ağız kokusu olmaması için gerekçe nedir? Murat hocanın her insanda var olan ama nedeni bilinmeyen fizyolojik gerçeklikten bahsetmesinden ağız kokusu hastalarının hepsinin kesintili kokuya sahip olduğu kanısına varman yorumunu yapman bence meseleyi doğru anlamadığını gösteriyor. Murat hoca yorumları okuyup cevap verirse daha uygun olur.

Murat hocanın bahsettiği kokunun her saat dakika değişkenlik göstermesi sence örneğin h2s gazı 7 çıkan bir hastanın h2s gazına neden olan kaynağa müdahale etmediği ve 7 çıkana kadar her ne yaptıysa yine aynı şeyi yapmaya devam ettiğini sadece değişen şeyin zaman olduğunu düşünürsek ağız kokusu aralığı da atıyorum 0-2 arası olsa şimdi sana göre 1 saat sonra 7 çıkan h2s olağanüstü bilinmez bir değişimle 1 e mi düşecek? Yoksa 7 iken belki 8 e yukselcek belki 6 ya belki de 7.1 7.2 6.8 6.9 gibi sayısal değişimler mi yaşayacak. Birinci ornegin yasanmasi icin 7 cikan h2s gazina mudahale etmek gerekir ki bu kadar anlamli dusus yasamali bence. İkinci ornekteki ise hicbir beşeri mudahale olmadan tamamen fizyolojik mikro değişimler sonucu anlamlı hafif artış azalış. İkinci ornekte artis azalis yasanmis ama 0-2 degerine ulasamamis bu ne anlama geliyor kesintisiz koku anlamina geliyor. Agiz kokusu olmayan bir hastanında 1 degerinden 1.2 1.1 1.3 araliginda yasadigi artisla agiz kokusu duyuluyor mu hayır ama kokuda değişiklik var demi. Umarım anlaşılır olmuştur
sabaha kadar boş konuşarak kabullenilmektense mezara kadar konuşulmayanları düşünerek dışlanmayı yeğlerim..      
IP
Agızkokusu1
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 11-Ocak-2022
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 22
Alıntı Agızkokusu1 Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 06-Mart-2022 Saat 02:20
Kendini hiç bilinmeyenli bi denklemin içine sokmuşsun gözünün önünde ispat edilmiş bir bilgi var iken sen bunu acaba adı altında farklı yönlere çekmişsin. Kanıtlanmış bir bilginin acaba sı olmaz. 2. Paragrafta “değişen şeyin zaman olduğunu düşünürsek, koku aralığıda atıyorum” gibi cümleler kurmuşsun senin ihtimallerin doğrultusunda bunu yorumlamak yanlış olur.Tek bir ihtimal üzerinden gitmişsin.

Bizde zaten burda ağız kokusu olan bireylerden bahsediyoruz.Yoksa ne işimiz var bu forumde değilmi.Bu arada insanlar kendi yaşadıklarını anlatıyor burda senin mikrona makrona bakmaz kimse yaşadıklarına bakar. Diloy isimli kişinin yazdıklarını hiç okumadınmı bi anda kokmaya başladığını ama bu kokunun sürekli olmadığını defalarca söyledi. Ayrıca kendimden de örnek verdim demek ki pek anlamamışsın.Tekrar söyleyeyim arkadaşıma gün içerisinde sorduğumda bazen koktuğunu bazen ise koku almadığını söylüyor olağanüstü bilinmez bir değişimde yapmıyorum :))) tip 1 teşhisi almış birisiyim:) ben yaşadığıma bakarım insanlarım ne yaşadığına bakarım. ayrıca Kendince yazdığın sayısal değerlere çok takılma insanların ne yaşadıklarını tecrübelerini ve diğer insanlardan sözlü bir şekilde aldığı geri dönüşlere bak daha iyi sonuçlar elde edersin.
IP
bazenhissediyor
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 04-Ekim-2016
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 508
Alıntı bazenhissediyor Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 06-Mart-2022 Saat 07:16
Orjinalini yazan: Agızkokusu1

Kendini hiç bilinmeyenli bi denklemin içine sokmuşsun gözünün önünde ispat edilmiş bir bilgi var iken sen bunu acaba adı altında farklı yönlere çekmişsin. Kanıtlanmış bir bilginin acaba sı olmaz. 2. Paragrafta “değişen şeyin zaman olduğunu düşünürsek, koku aralığıda atıyorum” gibi cümleler kurmuşsun senin ihtimallerin doğrultusunda bunu yorumlamak yanlış olur.Tek bir ihtimal üzerinden gitmişsin.

Bizde zaten burda ağız kokusu olan bireylerden bahsediyoruz.Yoksa ne işimiz var bu forumde değilmi.Bu arada insanlar kendi yaşadıklarını anlatıyor burda senin mikrona makrona bakmaz kimse yaşadıklarına bakar. Diloy isimli kişinin yazdıklarını hiç okumadınmı bi anda kokmaya başladığını ama bu kokunun sürekli olmadığını defalarca söyledi. Ayrıca kendimden de örnek verdim demek ki pek anlamamışsın.Tekrar söyleyeyim arkadaşıma gün içerisinde sorduğumda bazen koktuğunu bazen ise koku almadığını söylüyor olağanüstü bilinmez bir değişimde yapmıyorum :))) tip 1 teşhisi almış birisiyim:) ben yaşadığıma bakarım insanlarım ne yaşadığına bakarım. ayrıca Kendince yazdığın sayısal değerlere çok takılma insanların ne yaşadıklarını tecrübelerini ve diğer insanlardan sözlü bir şekilde aldığı geri dönüşlere bak daha iyi sonuçlar elde edersin.



O zaman senin hücrelerin fonksiyonları çok acayip çalışıyor. Normal bir insanda var olan 7 birim koku hiçbir müdahale olmadan sadece zaman değişimiyle 1 e düşüyorsa vücutta enteresan değişimler yaşanıyor olsa gerek. Yine ornekle anlatalim. 0-2 arasi koku yok diyelim. Murat hocanın dediği bazen olculdugunde koku cikan bazen cikmayan insanların ağız kokusu seviyesi 2.5 diyelim gün içindeki fizyolojik değişimlerle yemek yemek aç kalmak abdest yapmak gibi zaruri durumlarla beraber sadece zaman degişse belki 2.0 1.8 lere dusup agiz kokusunun bulunmadigi seviyeue gelecek yine ayni sekilde 2.7 3.0 gibi artislara cikacak. Belki o bilgi bu givi durumları anlatıyor olmasın. Yaani kolu seviyesi 15 birim birisi bir anda neden 2 ye düşsün?
sabaha kadar boş konuşarak kabullenilmektense mezara kadar konuşulmayanları düşünerek dışlanmayı yeğlerim..      
IP
bazenhissediyor
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 04-Ekim-2016
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 508
Alıntı bazenhissediyor Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 06-Mart-2022 Saat 08:01
Orjinalini yazan: Agızkokusu1

Kendini hiç bilinmeyenli bi denklemin içine sokmuşsun gözünün önünde ispat edilmiş bir bilgi var iken sen bunu acaba adı altında farklı yönlere çekmişsin. Kanıtlanmış bir bilginin acaba sı olmaz. 2. Paragrafta “değişen şeyin zaman olduğunu düşünürsek, koku aralığıda atıyorum” gibi cümleler kurmuşsun senin ihtimallerin doğrultusunda bunu yorumlamak yanlış olur.Tek bir ihtimal üzerinden gitmişsin.

Bizde zaten burda ağız kokusu olan bireylerden bahsediyoruz.Yoksa ne işimiz var bu forumde değilmi.Bu arada insanlar kendi yaşadıklarını anlatıyor burda senin mikrona makrona bakmaz kimse yaşadıklarına bakar. Diloy isimli kişinin yazdıklarını hiç okumadınmı bi anda kokmaya başladığını ama bu kokunun sürekli olmadığını defalarca söyledi. Ayrıca kendimden de örnek verdim demek ki pek anlamamışsın.Tekrar söyleyeyim arkadaşıma gün içerisinde sorduğumda bazen koktuğunu bazen ise koku almadığını söylüyor olağanüstü bilinmez bir değişimde yapmıyorum :))) tip 1 teşhisi almış birisiyim:) ben yaşadığıma bakarım insanlarım ne yaşadığına bakarım. ayrıca Kendince yazdığın sayısal değerlere çok takılma insanların ne yaşadıklarını tecrübelerini ve diğer insanlardan sözlü bir şekilde aldığı geri dönüşlere bak daha iyi sonuçlar elde edersin.


Söylediklerinizin hiçbirine katılmıyorum bana çok saçma ve anlamsız geldi. Verdiğim örneklerle sorduğum sorulara cevap vermek dışında polemik tarzında cevap vermeniz ve :))) gibi ifadelerle doğru olan sizin görüşünüz anlamı ortaya çıkmıyor. Saygı duyuyorum belki de siz haklısınızdır. Eğer haklıysanız zaten yanlış fikrimden dönüp doğru neyse ondan taraf olurum.
sabaha kadar boş konuşarak kabullenilmektense mezara kadar konuşulmayanları düşünerek dışlanmayı yeğlerim..      
IP
Agızkokusu1
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 11-Ocak-2022
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 22
Alıntı Agızkokusu1 Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 06-Mart-2022 Saat 12:23
Güzel kardeşim 7 birim demişsin de hangi 7, 0,7 den mi bahsediyosun yoksa h2s 7 çıkması olağanüstü bi koku seviyesidir. Benim h2s 1.1 çıkmıştı. 15 birim koku demişsin zaten o ayrı bi dünya o seviyelere gelen varmı hiç bilmiyorum. Benim 1.1 olan h2s gazı ağız kokusu kabul edilirken 0.7 0.8 aralığı fizyolojik koku kabul ediliyor gün içinde de de normal seviyelere gerileyebiliyor benim ağız kokum bunu anlatmaya çalışıyorum. Sen bana 15.birim koku diyosun benim arttırılmış koku değerim bile 4,5 arası benim gibi olan çok insan vardır diye düşünüyorum

Söylediklerimin sana saçma ve anlamsız gelmesi bu gerçeklerin doğru olmadığı anlamına gelmez.

Bak sana bi örnek vereyim. 16 yy da galileo dünya dönüyor dediğinde bütün dünya dönmüyor diyordu bu hiç bi zaman dünyanın döndüğü gerçeğini değiştirmedi. İnsanların ne yaşadıklarına ne anlattıklarına bakarak hareket edersen daha iyi sonuçlar alırsın tıp her zaman insanların anlattıklarından yola çıkarak sonuca ulaşmıştır.
IP
bazenhissediyor
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 04-Ekim-2016
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 508
Alıntı bazenhissediyor Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 06-Mart-2022 Saat 12:35
Orjinalini yazan: Agızkokusu1

Güzel kardeşim 7 birim demişsin de hangi 7, 0,7 den mi bahsediyosun yoksa h2s 7 çıkması olağanüstü bi koku seviyesidir. Benim h2s 1.1 çıkmıştı. 15 birim koku demişsin zaten o ayrı bi dünya o seviyelere gelen varmı hiç bilmiyorum. Benim 1.1 olan h2s gazı ağız kokusu kabul edilirken 0.7 0.8 aralığı fizyolojik koku kabul ediliyor gün içinde de de normal seviyelere gerileyebiliyor benim ağız kokum bunu anlatmaya çalışıyorum. Sen bana 15.birim koku diyosun benim arttırılmış koku değerim bile 4,5 arası benim gibi olan çok insan vardır diye düşünüyorum

Söylediklerimin sana saçma ve anlamsız gelmesi bu gerçeklerin doğru olmadığı anlamına gelmez.

Bak sana bi örnek vereyim. 16 yy da galileo dünya dönüyor dediğinde bütün dünya dönmüyor diyordu bu hiç bi zaman dünyanın döndüğü gerçeğini değiştirmedi. İnsanların ne yaşadıklarına ne anlattıklarına bakarak hareket edersen daha iyi sonuçlar alırsın tıp her zaman insanların anlattıklarından yola çıkarak sonuca ulaşmıştır.


Tartışma konusu: Ağız kokusu kesintili ve kesintisiz olarak ikiye ayrılır mı? yoksa her koku kesintili midir

Tartışmanın konusu buydu. Siz konu dışına çıkıyorsunuz. Ben sizin nasıl bir kokuya sahip olduğunuzu bilmiyorum. Ben sizin kendinizde kesintili koku bulunuyor olmasının diğer tüm insanlarda da kesintili bulunacağı anlamına gelecek şekildeki yorumunuzu eleştirdim. Ben bazı insanların kesintili kokuya sahip olurken bazılarının da kesintisiz olduğunu düşünüyorum. Bunu yürüttüğüm mantıkla ve mevcut bilgilerle açıklamaya çalıştım. Siz çok farklı şeyler anlatıyorsunuz gerçekten anlamıyorum ama hayırlısı herkes şifasını bulsun inşallah
sabaha kadar boş konuşarak kabullenilmektense mezara kadar konuşulmayanları düşünerek dışlanmayı yeğlerim..      
IP
Agızkokusu1
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 11-Ocak-2022
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 22
Alıntı Agızkokusu1 Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 06-Mart-2022 Saat 23:17
İnşallah..
IP
Diloy
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye


Kayıt Tarihi: 28-Ağustos-2021
Konum: Bursa
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 155
Alıntı Diloy Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 14-Mart-2022 Saat 13:46
Arkadaşlar şundan da kesinlikle eminim nefes kokusu probleminiz varsa sakın ama sakın probiyotik kullanmayın kokuyu inanılmaz arttırıyor. En ağır tepkileri probiyotik kullandığım zamanlar aldım. Ağız kokusu için geçerli değil bu nefes kokusu için geçerli.
IP
serengil
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 21-Nisan-2022
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 3
Alıntı serengil Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 22-Nisan-2022 Saat 13:32
Neden öyle dediniz?
IP
Tospik
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye


Kayıt Tarihi: 23-Ekim-2021
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 118
Alıntı Tospik Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 24-Nisan-2022 Saat 09:20
tıkla 😂😀
IP
Melina
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye


Kayıt Tarihi: 06-Temmuz-2021
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 153
Alıntı Melina Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 24-Nisan-2022 Saat 11:40
Malesef bu video hayatımızdan gerçek bir kesit😣
IP
Yanıt Yaz Yeni Konu Gönder
Konuyu Yazdır Konuyu Yazdır

Forum Atla
Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme
Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma
Kapalı Forumda Cevapları Silme
Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme
Kapalı Forumda Anket Açma
Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma

Buradaki yazılar, fikir, görüş ve tavsiyeler muayene ve tedavi yerine geçmez. Fikir vermek içindir.
Bu forumda yazılanlardan bir kısmı isim ve kimlik bilgileri silinerek tıbbi veya eğitim amacı ile kullanılabilir, üçüncü parti yazılarda veya internet ortamında (isimsiz olarak) yayınlanabilir.
İletişim için Tıklayınız.

Agiz kokusu sebepleri hakkında
Ağız kokusu tedavisi hakkında


Ağız kokusu gargarası Halitosil
Dil macunu